- Ο Όμιλος κατέγραψε έσοδα ρεκόρ ύψους 14,1 δισ. δολαρίων
- Τα έσοδα προ φόρων (PTI) αυξήθηκαν κατά 390 εκατ. δολάρια ΗΠΑ, σημειώνοντας αύξηση 11% σε ετήσια βάση
- Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν 11% σε ετήσια βάση στα 258 εκατ. δολάρια ΗΠΑ
- Οι στρατηγικοί τομείς ανάπτυξης του Intelligent Transformation παρουσίασαν ιδιαίτερα ικανοποιητικά αποτελέσματα – Τα έσοδα από Software & Services * έφτασαν για πρώτη φορά σε 1 δισεκατομμύριο δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 41% σε ετήσια βάση και συμβάλλοντας το 7% των εσόδων του Ομίλου
Ο Όμιλος Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) ανακοίνωσε σήμερα τα έσοδα του Ομίλου κατά το τρίτο τρίμηνο που έφτασαν τα 14,1 δισ. δολάρια κατά το δέκατο συνεχόμενο τρίμηνο ανάπτυξης. Τα έσοδα προ φόρων αυξήθηκαν κατά 11% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, σε 390 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, ενώ τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν επίσης κατά 11% σε σύγκριση με το περσυνό αντίστοιχό τρίμηνο και ανήλθαν σε 258 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Τα βασικά κέρδη ανά μετοχή για το τρίτο τρίμηνο ήταν 2,16 σεντ ΗΠΑ ή 16,90 σεντ HK.
«Το τελευταίο τρίμηνο, παρά τις γεωπολιτικές αβεβαιότητες και τις ελλείψεις υλικών σε όλο τον κόσμο, καταφέραμε ρεκόρ επιδόσεων, γεωγραφικά ισορροπημένες, με επιχειρησιακή αριστεία και σταθερή στρατηγική εκτέλεσης. Τόσο τα καθαρά έσοδα όσο και τα έσοδα προ φόρων έφθασαν σε υψηλά επίπεδα “, δήλωσε ο Yang Yuanqing, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Lenovo. “Αυτές οι βασικές ικανότητες όχι μόνο μας επιτρέπουν να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες του μετασχηματισμού της τεχνολογίας και να προωθήσουμε την αειφόρο ανάπτυξη, αλλά επίσης να μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας σήμερα”
Παγκόσμιοι οικονομικοί παράγοντες
Το τελευταίο τρίμηνο παρουσίασε πολλές επιχειρηματικές προκλήσεις σε ολόκληρο τον κλάδο, συμπεριλαμβανομένων των συνεχιζόμενων γεωπολιτικών αβεβαιοτήτων, των ελλείψεων υλικών και, πιο πρόσφατα, της παγκόσμιας κρίσης του κορονοϊού. Όσον αφορά τον κορονοϊό, η προτεραιότητα για τη Lenovo εξακολουθεί να είναι η εξασφάλιση της υγείας και της ευημερίας του εργατικού δυναμικού της, η συνέχεια της παραγωγής και η παροχή βοήθειας σε εκείνους που εργάζονται για να περιορίσουν τον ιό. Όπως και ο υπόλοιπος κλάδος, η Lenovo αντιμετωπίζει αναπόφευκτα κάποιους βραχυπρόθεσμους περιορισμούς και καθυστερήσεις, καθώς η αλυσίδα εφοδιασμού παρουσιάζει ελλείψεις μετά το κλείσιμο των εργοστασίων στην Κίνα το νέο έτος. Ως αποτέλεσμα, η Lenovo θα αξιοποιήσει τη γεωγραφική της ισορροπία, την επιχειρησιακή αριστεία και τη δύναμή της στη διαχείριση σύνθετων αλυσίδων εφοδιασμού με παγκόσμιο αποτύπωμα, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις.
Επισκόπηση Επιχειρησιακών ομάδων
Το Intelligent Devices Group (IDG) της Lenovo συνεχίζει να ηγείται της ισχυρής απόδοσης της εταιρείας. Το PC και το Smart Devices Group (PCSD), μία από τις δύο επιχειρηματικές μονάδες του IDG, παρουσίασε έσοδα ρεκόρ ύψους 11,1 δισ. δολαρίων, εισόδημα προ φόρων 684 εκατ. δολαρίων και PTI 6,2%. Αυτά τα αποτελέσματα ρεκόρ κατέδειξαν την ικανότητα απόδοσης της Lenovo σε παγκόσμιο επίπεδο, ιδιαίτερα όσον αφορά στην αντιμετώπιση της σημαντικής έλλειψης CPU που πλήττει το σύνολο του κλάδου. Σε υπολογιστές, η Lenovo επέκτεινε τη σαφή πρώτη θέση της, με ρεκόρ αποστολών, ξεπερνώντας την αναπτυσσόμενη αγορά κατά σχεδόν 2 ποσοστιαίες μονάδες. Η Lenovo ήταν επίσης πρώτη κατά το ημερολογιακό έτος που παρήλθε, με μερίδιο αγοράς 24,3%, αυξημένο κατά 1,6 μονάδες από έτος σε έτος. Ο όγκος σε premium κατηγορίες προϊόντων, όπως τα Gaming, Thin & Light, Visuals, Workstations και Chromebook, εξακολούθησε να αυξάνεται και να σημειώνει διψήφια αποτελέσματα, ενώ ξεπέρασε σημαντικά την αγορά κατά διψήφιο αριθμό σε σχέση με την περασμένη χρονιά. Εξετάζοντας το μέλλον, παρόλο που οι μακροοικονομικές προκλήσεις μπορεί να συνεχιστούν, η Lenovo είναι πεπεισμένη ότι η αποδεδειγμένη υπεροχή της θα της επιτρέψει να οδηγήσει στην αύξηση της αγοράς με την κορυφαία κερδοφορία της βιομηχανίας. Επιπλέον, η Lenovo θα αξιοποιήσει την καινοτομία ως οδηγό στην ανάπτυξη, όπως καταδεικνύεται από τις πρόσφατες παρουσιάσεις του ThinkBook Plus με e-ink cover display , του ThinkPad X1 Fold laptop με foldable οθόνη και του πρώτου παγκοσμίως 5G PC – του Yoga 5G.
Η δεύτερη επιχειρηματική μονάδα του IDG, το Mobile Business Group (MBG), κατέγραψε το πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο κερδοφορίας του. Στο οχυρό της Λατινικής Αμερικής ο όγκος της Lenovo ξεπέρασε την αγορά κατά 19 μονάδες, βελτιώνοντας το περιθώριο κέρδους προ φόρων στο 5,8%. Στο μέλλον, το MBG θα συνεχίσει να ενισχύει την κερδοφορία, οδηγώντας την ανάπτυξη σε νέες αγορές. Επιπλέον, το Motorola razr που παρουσίασε η Motorola πρόσφατα, σηματοδοτεί την παρουσία της εταιρείας στο premium κομμάτι της αγοράς – ένα τμήμα της αγοράς στο όποιο θα εστιάσει ιδιαίτερα στο μέλλον.
Όσον αφορά στο Data Center Group (DCG), οι αποστολές σε servers αυξήθηκαν κατά 18% από έτος σε έτος, αλλά τα έσοδα της επιχειρησιακής μονάδας παρέμειναν σταθερά, λόγω της απότομης μείωσης των τιμών σε εξαρτήματα, γεγονός που μείωσε την μέση τιμή των συστημάτων. Παράλληλα όμως, η κερδοφορία της επιχειρησιακής μονάδας συνέχισε να βελτιώνεται. Το Non- Hyperscale έφερε τα υψηλότερα έσοδά σε τέσσερα χρόνια, φτάνοντας σχεδόν στο 16%, ενώ τα έσοδα από την αγορά της Κίνας και μόνο αυξήθηκαν κατά 46% από έτος σε έτος. Το Software Defined Infrastructure (SDI) και το Storage σημείωσαν αύξηση εσόδων πάνω από 40% σε ετήσια βάση. Όσον αφορά τις μελλοντικές προοπτικές, αναμένεται μελλοντική ανάπτυξη σε όλους τους τομείς και ιδιαίτερα σε servers, storage, SDI, High Performance Computing, software και services, καθώς ο Όμιλος επικεντρώνεται στην αύξηση της ποικιλομορφίας των πελατών και τη διεύρυνση των έμμεσων καναλιών.
Τo intelligent Transformation ως καταλύτης για τον Όμιλο
Η επιχειρηματική στρατηγική της Lenovo για έξυπνο μετασχηματισμό συνέχισε να δείχνει ισχυρή δυναμική ως καταλύτης μακροχρόνιας ανάπτυξης για τον Όμιλο. Τα έσοδα από Software και Services* ξεπέρασαν για πρώτη φορά το 1 δισεκατομμύριο δολάρια ΗΠΑ ανά τρίμηνο, αυξάνοντας κατά 41% από έτος σε έτος και σήμερα συμβάλλουν στο 7% των συνολικών εσόδων του Ομίλου. Στο Smart IoT, τα έσοδα σχεδόν τετραπλασιάστηκαν από έτος σε έτος και ανήλθαν σε στα 90 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, λόγω της αύξησης σε προϊόντα AR / VR, Smart Home και Smart Office. Τα έσοδα από Smart Infrastructure αυξήθηκαν περισσότερο από 50% σε ετήσια βάση, αύξηση που προήλθε από Software Defined Infrastructure και Network Function Virtualization. Τα έσοδα από Smart Vertical διπλασιάστηκαν, ως αποτέλεσμα της τριπλής ανάπτυξης από τα έσοδα του Data Intelligence Business Group και των λύσεων PCSD, στους τομείς της υγειονομικής περίθαλψης και της εκπαίδευσης.
* τιμολόγια εσόδων