Δημήτρης Μαλλάς
Ανοδική πορεία παρουσιάζει η Nespresso στην ελληνική αγορά, όπου ετοιμάζεται να ανοίξει νέα καταστήματα.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Αντώνης Αυγερόπουλος, γενικός διευθυντής της Nespresso για την Ελλάδα και τα Βαλκάνια, κατά τη διάρκεια συνάντησης με εκπροσώπους των ελληνικών μέσων ενημέρωσης, οι πωλήσεις της εταιρείας στη χώρα μας το 2018 διαμορφώθηκαν στα 24,5 εκατ. ευρώ, διαμορφώθηκαν στα 24,5 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας μίας αύξηση της τάξεως του 5%, ρυθμός με τον οποίο αναμένεται να κλείσει και το 2019, βάσει των εκτιμήσεων της εταιρείας. Τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας διαμορφώθηκαν στις περίπου 800 χιλιάδες ευρώ.
Στο πλάνο της Nespresso περιλαμβάνεται η άμεση ενίσχυση του δικτύου καταστημάτων (boutique) που διαθέτει. Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν 8 καταστήματα Nespresso (6 στην Αθήνα και 2 στη Θεσσαλονίκη). Μέσα στις επόμενες ημέρες ξεκινά τη λειτουργία του μία νέα boutique στο εμπορικό κέντρο McArthur Glenn στα Σπάτα Αττικής, το οποίο θα είναι αρκετά διαφορετικό από πλευράς υλοποίησης. Επίσης, μέσα στον Νοέμβριο θα ανοίξει τις πόρτες και το πρώτο κατάστημα Nespressο στην Πάτρα, σηματοδοτώντας την επέκταση της Nespresso στην περιφέρεια. Ο κ. Αυγερόπουλος ανέφερε ότι το υπάρχον πλάνο περιλαμβάνει τη λειτουργία 1-2 νέων καταστημάτων κάθε χρόνο με πόλεις από την επαρχία, όπως, για παράδειγμα, το Ηράκλειο να είναι υπό εξέταση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2011 που η Nespresso απέκτησε αυτόνομη παρουσία στην Ελλάδα οι συνολικές επενδύσεις που έχουν γίνει ανέρχονται στα 6 εκατ. ευρώ και αναμένεται να συνεχιστούν με τον ίδιο ρυθμό.
Παράλληλα, στα πλάνα της Nespresso σημαντική θέση έχει και η βιώσιμη ανάπτυξη με την εταιρεία να έχει ξεκινήσει ένα μεγάλο πρόγραμμα ανακύκλωσης των καψουλών. Σύμφωνα με τα στελέχη της Nespresso, η ανταπόκριση είναι θετική και φέτος έχει τεθεί ως στόχος η αύξηση κατά 50% του αριθμού των καψουλών που θα ανακυκλωθούν. Στην επίτευξη αυτού του στόχου αναμένεται να βοηθήσει και η νέα υπηρεσία που προσφέρει τη δυνατότητα ανακύκλωσης από το σπίτι κατά την παράδοση της παραγγελίας.