• Η εταιρεία σημείωσε 369.500 πωλήσεις τους πρώτους επτά μήνες του έτους
    πετυχαίνοντας ρεκόρ όγκου πωλήσεων
  • Τον Ιούλιο η SEAT πούλησε 55.200 αυτοκίνητα και υπερέβη τον όγκο πωλήσεων του
    2018
  • Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ελβετία, Ολλανδία, Σουηδία και Δανία μεταξύ των χωρών με
    διψήφια αύξηση
  • Αύξηση των πωλήσεων CUPRA κατά 71% με περισσότερες από 15.000 πωλήσεις

Η SEAT ξεκίνησε το δεύτερο εξάμηνο του 2019 με ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων. Μετά την επίτευξη του υψηλότερου όγκου πωλήσεων στην ιστορία της κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, οι συνολικές πωλήσεις SEAT τον μήνα Ιούλιο αυξήθηκαν κατά 4,7% σε σύγκριση
με τον αντίστοιχο μήνα του 2018, με 55.200 πωληθέντα αυτοκίνητα. Με αυτό το ποσοστό αύξησης, η SEAT καταγράφει τον μήνα Ιούλιο ως το καλύτερο στην ιστορία της και ξεπερνά τον όγκο πωλήσεων του Ιουλίου 2018, με 52.700 πωληθέντα αυτοκίνητα.

Τους πρώτους επτά μήνες του έτους η SEAT έχει σημειώσει το ρεκόρ των 369.500 πωλήσεων, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 7,8% περισσότερο από το αντίστοιχο εξάμηνο του 2018 (342.700 πωλήσεις) και αποτελεί το καλύτερο αποτέλεσμα που έχει καταγραφεί ποτέ.
Επιπλέον οι πωλήσεις CUPRA* αυξήθηκαν σημαντικά από την αρχή του έτους. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούλιο 2019, η νέα μάρκα πούλησε 15.100 αυτοκίνητα, 70,9% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Ο SEAT Vice-president for Sales and Marketing και CUPRA CEO, Wayne Griffiths επεσήμανε ότι «η αύξηση των πωλήσεων τοποθετεί και αυτή τη χρονιά τη SEAT ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρώπη. Τα αποτελέσματα μας πάνε κόντρα στη τάση του τομέα. Αυξάνουμε συνεχώς το μερίδιο μας στην αγορά, καθιστώντας μας ως τη μάρκα ηγέτη στην ισπανική αγορά καθώς και μία από τις πιο δημοφιλής σε πωλήσεις μάρκα στη Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Αυστρία, Ελβετία, Πορτογαλία και Μεξικό.
Επιπλέον η CUPRA προσελκύει νέους πελάτες λόγω της επιτυχίας του CUPRA Ateca και τις
πολύ καλές επιδόσεις του υπάρχοντος Leon CUPRA».

Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούλιο, οι πωλήσεις SEAT σημείωσαν σταθερή πρόοδο λόγω της ισχυρής ώθησης στις κύριες αγορές, ιδιαίτερα στη Γερμανία, Γαλλία και Ιταλία. Στη Γερμανία, η SEAT πούλησε 82.300 οχήματα μέχρι τον Ιούλιο, 15,2% περισσότερο από την ίδια περίοδο του 2018. Στην Ισπανία, η SEAT πούλησε 74.600 αυτοκίνητα, 2,2% περισσότερο και είναι πια η ηγετική μάρκα της ισπανικής αγοράς. Η τελική παγκόσμια πρώτη τριάδα χωρών συμπληρώνει το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου η πτωτική τάση πωλήσεων στην αγορά δεν έχει επηρεάσει τη SEAT, η οποία αυξήθηκε κατά 3,8% (43.200 πωληθέντα αυτοκίνητα). Η Γαλλία και η Ιταλία συμπληρώνουν τον κατάλογο των
αγορών με τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων SEAT, με 21.900 (+ 15.7%) και 17.200 (+ 21.5%) αντίστοιχα. Οι περισσότερες από τις μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές αγορές σημειώνουν επίσης σημαντική πρόοδο, όπως η Αυστρία (14.200, + 4.2%), η Ελβετία (7.900, + 12.9%), η Πορτογαλία (7.400, + 8.9%), η Ολλανδία (7.300, +28,2%), η Σουηδία (5.000, + 14.5%), η Δανία (4.200, + 35%) η Ιρλανδία (3.700, +9.1%), καθώς και το Μεξικό, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6,7% και ανήλθαν σε 14.400 πωληθέντα οχήματα.

Η SEAT παρουσίασε επίσης τα καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα στην ιστορία της το πρώτο εξάμηνο του 2019. Όπως ανέφερε ο Όμιλος Volkswagen, στα τέλη Ιουλίου το λειτουργικό κέρδος αυξήθηκε κατά 1,9%, φθάνοντας στο ρεκόρ των 216 εκατομμυρίων ευρώ. Επιπλέον, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 8,3%, στα 6,266 δις ευρώ (2018: 5,786 δις ευρώ). Η αύξηση και η θετική επίδραση στο μείγμα πωλήσεων χάρη στην πώληση εκδόσεων SUV (43% των πωλήσεων SEAT κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019) συνέβαλαν στην αύξηση των οικονομικών αποτελεσμάτων.