της Ελενας Ερμείδου
Ανάπτυξη με ενίσχυση και διαφοροποίηση χαρτοφυλακίου με επίκεντρο τον πελάτη σχεδιάζει για την Brokers Union και την Blue Aigaion o κος Νίκος Βελλιάδης πρόεδρος της Brokers Union, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Blue Aigaion, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στην ετήσια γιορτή των πωλήσεων που πραγματοποιήθηκε στο Γκόλφ της Γλυφάδας (prive). Βασικός πυλώνας ανάπτυξης οι σοβαρές συνεργασίες τις οποίες η εταιρεία στηρίζει μέσα σωστή εκπαίδευση και προηγμένες πολιτικές κινήτρων.
Στρατηγική επιλογή της Brokers Union o κλάδος ζωής και υγείας όπου και έχει επιλέξει να διακριθεί. Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε, o διευθυντής του κλάδου ζωής και υγείας κος Ευάγγελος Σεβδαλής το 2018 ο κλάδος σημείωσε άνοδο 47%, καταφέρνοντας να προχωρήσει μία στις δύο προσφορές, ενώ το πρώτο πεντάμηνο του 2019 η ταχύτητα της ανάπτυξης έφτασε το 19%. 346 ήταν τα αιτήματα αποζημίωσης το 2018 και έχουν ολοκληρωθεί ήδη τα 332.
Την οπτική του για το κλάδο αυτοκινήτου σύμφωνα με τις μελέτες των Lloyds και τις διεθνείς εξελίξεις παρέθεσε ο κος Βελλιάδης κατά την εκδήλωση προειδοποιώντας ότι το αυτοκίνητο θα παύσει να είναι πηγή εισοδήματος σύντομα στο μέλλον, χτυπώντας το καμπανάκι προς τους μεγάλους ασφαλιστές στους οποίους το αυτοκίνητο αποτελεί πηγή για το 98% των εσόδων τους. Σαρωτικές αλλαγές προαναγγέλλουν τα Lloyds τόνισε ο κος Βελλιάδης, υπογραμμίζοντας ότι στην επόμενη πενταετία θα αλλάξει πλήρως η προσέγγιση της ασφάλισης του αυτοκινήτου και προσθέτοντας ότι η Brokers Union θα αντιμετωπίσει την νέα κατάσταση, μεταξύ άλλων με το agency και συνεργασίες με τα πανεπιστήμια.
Αναφερόμενος στους τρόπους εξυπηρέτησης των πελατών μίλησε για τους κινδύνους περιουσίας τονίζοντας ότι με 60 ευρώ, ο πελάτης μπορεί να προστατεύσει κεφάλαιο 50.000 ευρώ ενώ συμπλήρωσε ότι ήδη η εταιρεία σχεδιάζει πακέτα βασισμένα στην IDD.
Η εταιρεία παράλληλα επιδιώκει να αναπτύξει και να επεκτείνει το προϊόν που διανέμει για τους κινδύνους του διαδικτύου (cyber risk) σε συνεργασία με την ΠΟΞ στα 10.000 ξενοδοχεία, όχι με cross selling αλλά με ολοκληρωμένη στρατηγική.
Κομβικό ρόλο στην ανάπτυξη οι αναβαθμισμένες συνεργασίες με τις εταιρείες και τα ολοκληρωμένα προγράμματα ενημέρωσης συνεργατών. Ρόλο κλειδί έχει ο ασφαλιστικός σύμβουλος, όπου για να προοδεύσει χρειάζεται να ξεδιαλύνει το πελατολόγιο του εξήγησε ο κος Νίκος Κεχαγιάογλου σύμβουλος στρατηγικής ανάπτυξης στην Brokers Union, σημειώνοντας πως για να πετύχει χρειάζεται να δουλέψει πάνω στο business insurance.
Η εταιρεία παρέχει μοναδικές λύσεις όπως τόνισαν όλοι οι ομιλητές, εκπαίδευση, κίνητρα, προϊόντα, εναρμονίζεται με το νέο περιβάλλον αλλά τα οφέλη και οι αποδόσεις έρχονται όπως υποστήριξαν όλοι οι ομιλητές μέσα από την ομαδικότητα και την συνένωση των δυνάμεων.
Η φιλοσοφία της εταιρείας αποτυπώνεται στο μότο που είναι «η ισχύς εν τη ενώσει».