Σε περαιτέρω διεύρυνση των εξαγωγών της και ενδυνάμωση της παρουσίας των επώνυμων παγωτών Κρι Κρι στη Κίνα –μια από τις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως – στοχεύει η ελληνική γαλακτοβιομηχανία.
Άλλωστε η εταιρεία έχει καταφέρει και κερδίζει συνεχώς περισσότερους καταναλωτές σε διεθνές επίπεδο, ενώ συνολικά διατηρεί παρουσία σε 24 χώρες. Αξιοσημείωτο το γεγονός ότι οι εξαγωγές της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο 36,3% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων, παρουσιάζοντας αύξηση +41,7% για το έτος 2018. Στόχος της Κρι Κρι πλέον είναι η ενδυνάμωση της παρουσίας της στις ευρωπαϊκές χώρες και η είσοδός της σε νέες, μεγάλες αγορές της Ασίας. Ο Παναγιώτης Τσινάβος δεν έχει κρύψει από την αγορά ούτε το ότι θέλει να ανεβάσει κατηγορία- και επιχειρηματικά και επενδυτικά- την εταιρεία, δημιούργημα του Γιώργου Τσινάβου το 1954 ξεκινώντας από ένα μικρό ζαχαροπλαστείο στις Σέρρες που παρήγαγε και διέθετε παγωτά και είδη ζαχαροπλαστικής στην πόλη. Επίσης δεν έχει κρύψει το ότι μέσα στον ευρύτερο σχεδιασμό περιλαμβάνεται- μεταξύ άλλων- η διάθεση ενός ισχυρού μειοψηφικού ποσοστού του μετοχικού κεφαλαίου σε ξένο fund (ή funds), όπως επισημαίναμε σε προηγούμενο μας ψίθυρο. Τα ποσοστά, που διαθέτουν συνολικά τα μέλη της οικογενείας Τσινάβου, το free float, η ισχυροποίηση του brand εκτός συνόρων (ειδικά σε Ιταλία και Ηνωμένο Βασίλειο ) τα μεγέθη «τρέχουν» με διψήφιο δικαιολογεί διάθεση ενός 10% -15% του μετοχικού κεφαλαίου.
Στο πλαίσιο της νέας αυτής συνεργασίας, στελέχη και ιδιοκτήτες κινέζικων αλυσίδων Super Market παρευρέθηκαν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Κρι Κρι στις Σέρρες, σήμερα, Δευτέρα, συνοδευόμενοι από την κινέζικη εταιρεία εισαγωγών Jongjia, που αποτελεί και τον επίσημο συνεργάτη της Κρι Κρι στην Κίνα. Κατά την επίσκεψή τους στο εργοστάσιο της Κρι Κρι, τα μέλη της Κινεζικής αποστολής ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου και γνώρισαν από κοντά τα προϊόντα της.
Η Κρι Κρι, αναγνωρίζοντας τη σημαντική προοπτική που προσφέρει η Κινεζική αγορά, συμμετείχε στη Διεθνή Έκθεση Sial China που πραγματοποιήθηκε στη Σαγκάη από τις 14 έως και τις 16 Μαΐου 2019 και αποτελεί τη μεγαλύτερη ετήσια Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών της Ασιατικής ηπείρου.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, τα στελέχη της Κρι Κρι είχαν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν σημαντικές επαφές με στόχο την τοποθέτηση των προϊόντων της στο οργανωμένο λιανεμπόριο. Οι δε επισκέπτες του περιπτέρου (κυρίως αγοραστές S/M) είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα προϊόντα της εταιρείας.