Το success story οκτώ εταιρειών του προγράμματος ΟΠΑΠ Forward:  Ισχυρότερη παρουσία στην ελληνική αγορά και «άνοιγμα» στο εξωτερικό

 

  • Η αναπτυξιακή πορεία των εταιρειών του προγράμματος ΟΠΑΠ Forward: Νέα προϊόντα και καταστήματα, επέκταση σε διεθνείς αγορές

 

  • Πώς το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward βοηθά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν

Άλματα προόδου, με ισχυροποίηση της παρουσίας τους στην ελληνική αγορά και επέκταση στο εξωτερικό, έκαναν οκτώ εταιρείες του προγράμματος ΟΠΑΠ Forward, ως αποτέλεσμα της ολοκληρωμένης υποστήριξης που τους παρέχεται.

Ενδεικτικά, οι εταιρείες Εβροφάρμα, Anassa, Terra Creta, Μανδρέκας ΑΕ και Mακεδονική, από τον κλάδο παραγωγής τροφίμων και ποτών, η εταιρεία καλλυντικών Dust + Cream, η Diving Status που δραστηριοποιείται στο χώρο της ναυτιλίας και η εταιρεία εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων SpotaWheel, με τη βοήθεια του ΟΠΑΠ Forward, κατόρθωσαν να παρουσιάσουν νέα προϊόντα, να εγκαινιάσουν νέα καταστήματα λιανικής ή να κάνουν «άνοιγμα» σε αγορές τους εξωτερικού.

Το success story των επιχειρήσεων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward είναι αποτέλεσμα της ολοκληρωμένης καθοδήγησης που λαμβάνουν από επιτυχημένους επιχειρηματίες και υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς, των δράσεων δικτύωσης και των εκπαιδευτικών σεμιναρίων στα οποία συμμετέχουν.

Dust + Cream: «Άνοιγμα» στην αγορά των Βαλκανίων

Από τις πρώτες εταιρείες που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward, η Dust + Creamυλοποιεί μέσα στο 2019 σημαντικά βήματα επέκτασης, τόσο στην ελληνική αγορά, όσο και στο εξωτερικό. H ελληνική εταιρεία καλλυντικών ετοιμάζεται να «κατακτήσει» τα Βαλκάνια, ανοίγοντας τα πρώτα της καταστήματα σε Κύπρο, Σκόπια και Μάλτα. Παράλληλα, ενισχύει το δίκτυο της στην Ελλάδα, με νέα σημεία λιανικής σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Μύκονο και Σαντορίνη.

Ο  Λέανδρος Καρακατσάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Dust + Cream, μιλάει για τα οφέλη που έχει αποκομίσει η εταιρεία του από το πρόγραμμα του ΟΠΑΠ:

ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ: Από το Διδυμότειχο στην Αθήνα 

 Η ακριτική γαλακτοβιομηχανία ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ, η οποία εντάχθηκε στον πρώτο κύκλο του προγράμματος ΟΠΑΠ Forward, απέκτησε πρόσφατα θέση στα ράφια των σούπερ μάρκετ της Αθήνας. Το πρώτο προϊόν της εταιρείας που είναι διαθέσιμο προς πώληση στην Αττική, είναι το φρέσκο αγελαδινό «Γάλα Θράκης», διάρκειας 7 ημερών. Το προϊόν, μάλιστα, διατίθεται σε οικολογική συσκευασία.

Anassa: Νέο προϊόν σε ατομικές μερίδες

 H Anassa επεξεργάζεται και εμπορεύεται premium τσάι βοτάνων και αφεψήματα, απευθυνόμενη στην ελληνική και διεθνή αγορά. Μέσα από το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward, στο οποίο εντάχθηκε το 2017, κατόρθωσε να αναπτύξει μια νέα σειρά προϊόντων σε ατομικές μερίδες, τα οποία διατίθενται τόσο σε μαζική ποσότητα για τις ανάγκες ξενοδοχείων και καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, όσο και σε ατομικές συσκευασίες.

Η Αφροδίτη Φλώρου, συνιδρύτρια της Anassa Organics, εξηγεί πώς το πρόγραμμα ΟΠΑΠForward έχει βοηθήσει την εταιρεία:

Terra Creta: Premium ελαιόλαδο από τον ελαιώνα στο ράφι

Η Terra Creta, η οποία είναι μία δυναμική εταιρεία παραγωγής εξαιρετικού παρθένου ελαιόλαδου, υποστηρίζεται από το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward εδώ και ένα χρόνο. Εφέτος, πρόσθεσε στη γκάμα προϊόντων της ένα νέο premium μπουκάλι λαδιού. Για την παραγωγή του συνεργάζεται με 19 αγρότες και στόχος είναι να διαθέσει στην αγορά 8.000 μπουκάλια έως το τέλος του 2019. Του χρόνου, στοχεύει στην παραγωγή 16.000 μπουκαλιών, αυξάνοντας παράλληλα και τον αριθμό των συνεργαζόμενων αγροτών.

Μανδρέκας ΑΕ: Νέο κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας

Η Μανδρέκας ΑΕ είναι μια οικογενειακή επιχείρηση γαλακτοκομικών προϊόντων από το 1954. Πέρυσι εντάχθηκε στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward και μέσα σε λίγους μήνες κατόρθωσε να επεκτείνει το δίκτυο λιανικής της, ανοίγοντας ένα νέο κατάστημα στο Κολωνάκι. Πρόκειται για το έκτο πρατήριο γαλακτοκομικών «Μικρά μεΓάλα». Παράλληλα, η εταιρεία παρουσίασε ένα νέο καινοτόμο προϊόν, το youphoria high protein.

Η Αγγελική Μανδρέκα, Marketing Manager της Μανδρέκας ΑΕ, εξηγεί πώς βοηθήθηκε η εταιρεία από τη συμμετοχή της στο ΟΠΑΠ Forward.

Μακεδονική Χαλβατζής ΑΒΕΕ: Μοναδικές ευκαιρίες ανάπτυξης για αγρότες

Η Μακεδονική Χαλβατζής ΑΒΕΕ δραστηριοποιείται στην πρωτογενή παραγωγή και μεταφέρει προϊόντα της ελληνικής γης στο τραπέζι κάθε ελληνικής οικογένειας. Η εταιρεία, η οποία πρόσφατα επεκτάθηκε στην Αμερική, αναπτύσσει τη συμβολαιακή γεωργία και συνεργάζεται με περίπου 40 αγρότες, στους οποίους ανοίγονται λαμπρές προοπτικές, μέσω των συνεργασιών που αναπτύσσονται στο πλαίσιο του προγράμματος ΟΠΑΠ Forward. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί αγρότης ο οποίος κατόρθωσε να αυξήσει τα στρέμματά του από 30 σε 100, ενώ χρειάστηκε να νοικιάσει και άλλα 100 στρέμματα, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες της Μακεδονικής.

Diving status: Κατακτά την αγορά της Μάλτας

Παρουσία και στη Μάλτα απέκτησε πρόσφατα η Diving Status, η οποία υποστηρίζει τον χώρο της ναυτιλίας, παρέχοντας υπηρεσίες υποβρύχιας επιθεώρησης, συντήρησης και επισκευής πλοίων. Η εταιρεία, η οποία παρακολουθεί το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward από την άνοιξη του 2017, εγκαινίασε τον πρώτο της σταθμό στη Μάλτα, ισχυροποιώντας έτσι τη θέση της στη Μεσόγειο, όπου ήδη έχει παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο.

Spotawheel: Πατάει γκάζι για Πολωνία

Η Spotawheel εντάχθηκε, το 2017, στον πρώτο κύκλο του ΟΠΑΠ Forward. Η εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στην αγορά και πώληση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, υλοποιεί πλέον ένα επιχειρηματικό πλάνο για επέκταση στην αγορά της Πολωνίας, έχοντας ολοκληρώσει ήδη μια σειρά σημαντικών επαφών με επενδυτές.

Δυναμική ομάδα 40 μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Τα επιτεύγματα των οκτώ παραπάνω εταιρειών, είναι μόνο ένα μέρος από τα συνολικά αποτελέσματα, που έχουν επιτύχει όλες οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που υποστηρίζονται από το ΟΠΑΠ Forward. Συγκεκριμένα, οι 40 εταιρείες του προγράμματος έχουν δημιουργήσει 720 άμεσες νέες θέσεις εργασίας τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ μέσω των συνεργασιών που έχουν αναπτυχθεί υποστηρίζουν 5.516 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης. Παράλληλα, έχουν αυξήσει το συνολικό τους τζίρο κατά 60 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία των ίδιων των επιχειρήσεων.