Την δυναμική είσοδο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα μέσα μεταφοράς και την αποδοχή των προσωποποιημένων καρτών από το επιβατικό κοινό πιστοποιεί ο ΟΑΣΑ, σημειώνοντας πως έχουν διατεθεί περισσότερες από 960.000 προωποποιημένες κάρτες και 420.000 ανώνυμες κάρτες, γογονός που σημαλινει ότι 1,38 εκατ. επιβάτες μετακινούνται με κάρτες.
Σε 298 ανέρχονται τα Αυτόματα Μηχανήματα Έκδοσης Εισιτηρίων που παρέχουν τη δυνατότητα χρήσης πιστωτική κάρτας, ενώ περισσότερα από 500 είναι τα περίπτερα και τα καταστήματα ψιλικών που έχουν εφοδιαστεί με POS για τον ίδιο λόγο.
Γιατί κάρτες και όχι εισιτήρια
Ο Οργανισμός συστήνει στο επιβατικό κοινό τη χρήση προσωποποιημένης ή απρόσωπης κάρτας έναντι του πολλαπλού εισιτηρίου.
Η προσωποποιημένη ATH.ENA Card μπορεί να φορτιστεί ταυτόχρονα με έως δύο προϊόντα κομίστρου και χρηματική αξία, δηλαδή με προϊόντα μεγάλης ή μικρής χρονικής διάρκειας (π.χ. 30, 90, 180 ή 365 ημερών, 5 ημερών, 3 ημερών), λαμβάνοντας υπόψη ότι μόνο ένα από αυτά μπορεί να είναι ενεργό κάθε χρονική στιγμή (το δεύτερο ξεκινά μετά τη λήξη του πρώτου) και / ή με χρήματα, ώστε να λειτουργεί και ως ηλεκτρονικό πορτοφόλι.
Αντίστοιχα, η ανώνυμη ATH.ENA Card μπορεί να φορτιστεί με έως δύο προϊόντα μικρής χρονικής διάρκειας ή με χρήματα, ώστε να λειτουργεί και ως ηλεκτρονικό πορτοφόλι.
Τέλος, το εισιτήριο ATH.ENA Ticket μπορεί να φορτιστεί μόνο με ένα προϊόν μικρής διάρκειας και επαναφορτίζεται, μόνο εφόσον έχει καταναλωθεί η αξία κομίστρου του.
Μέσω κινητού τηλεφώνου η φόρτιση προσωποποιημένης κάρτας, δεν χρειάζεται μετάβαση σε εκδοτήρια / μηχανήματα
Η προσωποποιημένη κάρτα, πέραν των ανωτέρω, συνοδεύεται από σειρά προνομίων.
Για παράδειγμα, επιτρέπει την προμήθεια όλων των προϊόντων κομίστρου (π.χ. μηνιαία κάρτα, 10+1, 5+0, κ.τ.λ.) μέσω κινητού τηλεφώνου με τεχνολογία NFC, χωρίς να χρειάζεται η μετάβαση σε εκδοτήρια ή αυτόματα μηχανήματα (περισσότερες πληροφορίες στο http://www.oasa.gr/news.php?id=funk1581 ).
Αγορά/επαναφόρτιση εισιτηρίου με πιστωτική κάρτα σε αυτόματα μηχανήματα, εκδοτήρια και περίπτερα