Ο υπουργός Yποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, υπέγραψε τη σχετική απόφαση μετά την απόρριψη ένστασης που υπέβαλε ο δεύτερος μειοδότης, η κυπριακή εταιρεία Cyfield Development.
Σύμφωνα με την ένσταση, η προσφορά των εταιρειών του Χρήστου Καλογρίτσα ήταν αθέμιτη διότι ήταν «υπερβολικά χαμηλή σε σχέση με την προϋπολογιζόμενη δαπάνη του έργου και μάλιστα κάτω του εκτιμώμενου κόστους κατασκευής του».
Ωστόσο, η Διεύθυνση Οδικών Υποδομών του υπουργείου Υποδομών έκανε δεκτές τις εξηγήσεις που υπέβαλε η κοινοπραξία συμφερόντων Καλογρίτσα σχετικά με τις υψηλές εκπτώσεις, διαπιστώνοντας, μεταξύ άλλων, πως «η ενιστάμενη προσφέρει ποσοστά έκπτωσης παραπλήσια με τα αντίστοιχα ποσοστά έκπτωσης του μειοδότη».
Ο αρχικός προϋπολογισμός για την κατασκευή του τμήματος Δουναίικα – Πύργος, μήκους 8 χιλιομέτρων, ήταν 67,2 εκατομμύρια ευρώ, με τις εταιρείες του ομίλου Καλογρίτσα να προσφέρουν έκπτωση ύψους 53%.
Πλέον, μετά την ανάθεση του τμήματος στην κοινοπραξία συμφερόντων Καλογρίτσα, η συνολική δαπάνη του έργου μαζί με τον ΦΠΑ ανέρχεται σε 32 εκατομμύρια ευρώ.