Περισσότεροι από 60 επιτελικοί και εκπρόσωποι επενδυτικών τραπεζών, χρηματιστηριακών, θεσμικών παραγόντων κατέκλυσαν τον χώρο στον πρώτο όροφο του Four Seasons στο Λονδίνο.
Τελικά, η αίθουσα που είχε κλειστεί για το Capital Markets Day αποδείχθηκε μικρή, καθώς το ενδιαφέρον της κοινότητας ξεπέρασε τις προσδοκίες.
Σχεδόν δύο ώρες διήρκεσε η παρουσίαση, με τον Γιώργο Στάσση να παρουσιάζει το νέο στρατηγικό σχέδιο, που προβλέπει επενδύσεις άνω των 10 δισεκατομμυρίων. Κεντρικοί πυλώνες είναι η ενίσχυση της παραγωγικής βάσης μέσω ΑΠΕ και ευέλικτων μονάδων, καθώς και ο περαιτέρω ψηφιακός μετασχηματισμός.
Ο επικεφαλής του PPC Group πλαισιωνόταν από τον Ιωάννη Στέφο (Chief IR Officer) και τον Κωνσταντίνο Αλεξανδρίδη (CFO).
Συν τω χρόνω, έκλεισε ένα θέμα, αυτό της ΑΜΚ –με τον Γιώργο Στάσση να διαβεβαιώνει πως δεν υφίσταται ένα τέτοιο ενδεχόμενο– και άνοιξε ένα άλλο, αυτό της εισόδου στη σταθερή τηλεφωνία. Με παροχή υπηρεσιών φωνής μέσω οπτικής ίνας, και μάλιστα σύντομα.
ΑΠΟ ΧΡΗΜΑ WEEK










