Εντονη κινητικότητα καταγράφεται το τελευταίο διάστημα σε ότι αφορά στις συμμετοχές εταιρειών σε κοινοπραξίες που διαχειρίζονται τους μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας.
Με την Vinci Conseccions να ελέγχει το 72% της “Γέφυρας” ( Ρίου-Αντιρρίου) και την Hochtief να έχει το 38,89% της “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου”
πυκνώνει η εικοτολογία για ενδεχόμενες μετοχικές αλλαγές.
Γνωστό πως η Hochtief που είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος του άξονα Κλειδί Ημαθίας- Ράχες Φθιώτιδας- μήκους 230 χλμ, αποχώρησε άπό την “Ολυμπία Οδό” πριν ένα χρόνο με τα ποσοστά της να αγοράζονται από τους άλλους μετόχους (Vinci, Ακτωρ Παραχωρήσεις/όμιλος AKTOR, AVAX, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ).
Σύμφωνα με όσα κυκλοφορούν σε επιχειρηματικά και χρηματιστηριακά γραφεία η σχετική σεναριολογία είναι βάσιμη, μάλιστα φέρεται να παρακολουθείται με ενδιαφέρον από την κυβέρνηση και (εύλογα) από βασικούς μετόχους ελληνικών εταιρειών (όλες εισηγμένες στο Χρηματιστήριο Αθηνών).
Μάλιστα, χρηματιστηριακοί κύκλοι δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο εξελίξεων, πριν τις εορτές των Χριστουγέννων.










