Μέχρι το τέλος του έτους υπολογίζεται πως θα έχει αρθεί η βασική εκκρεμότητα προκειμένου να αποδοθεί η «Εγνατία Οδός» στο σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Egis Projects.

Δεκαεπτά μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης (Απρίλιος 2024), και ο «γόρδιος δεσμός» της πιστοποίησης των σηράγγων δεν έχει λυθεί. Ένα εμπόδιο όμως που, όπως φαίνεται, θα ξεπεραστεί, καθώς το Υπουργείο Υποδομών-Μεταφορών διευθετεί το πρόβλημα του κόστους. Πρόκειται για τις απαιτούμενες εργασίες αναβάθμισης, που θα αναλάβει τελικά ο παραχωρησιούχος, προκειμένου οι 38 σήραγγες να πιστοποιηθούν (κατηγορία Ε), όπως προβλέπεται από τη σύμβαση.

Η κοινοπραξία έχει αναλάβει τη διαχείριση/εκμετάλλευση για 35 χρόνια –με τον πρώτο διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ να προκηρύσσεται το 2017. Όσον αφορά τους τρεις (υπόλοιπους) σταθμούς διοδίων, σε Μάλγαρα, Χαλάστρα, Πολύκαστρο, η λειτουργία τους δεν θεωρείται επείγουσα.