Οικονομικά αποτελέσματα α’ εξαμήνου ανακοίνωσε η διοίκηση της Fourlis, μετά την λήξη της χθεσινής συνεδρίασης.

Συνοπτικά, πωλήσεις 264 εκατ.€ (αύξηση +7,7% ), κέρδη μετά από φόρους 1,9 εκατ.€ (από ζημίες 800 χιλ.) με τα καθαρά κέρδη που αναλογούν στους μετόχους της μητρικής εταιρείας στα 9 εκ. € (από 7,2 εκατ. ευρώ) και απο-ενοποίηση της θυγατρικής Trade Estates.

Ωστόσο, σε κυρίως δύο σημεία στάθηκαν οι αναλυτές:

  1. Στην παρουσία του Γιάννη Βασιλάκου στο “τιμόνι” του ομίλου (μετά από μακρά θητεία σε Κωστόβολο, Multirama, Πουλιάδης) με το αποτέλεσμα της αναδιάρθρωσης που υλοποιεί να προσμετράται κυρίως από το δεύτερο εξάμηνο (2025).
  2. Στην πρώτη ουσιαστική αποτύπωση του οφέλους από την προσθήκη της Foot Locker.

Διψήφια η (συν) εισφορά της νέας franchise δραστηριότητας στον τομέα αθλητικών ειδών, ενώ ισχυρά- για ακόμη ένα τρίμηνο- ήταν τα μεγέθη των ΙΚΕΑ.

Στα 4,635 ευρώ η τιμή της μετοχής, στα 237 εκατ.€ η χρηματιστηριακή αξία του ομίλου.

Ο κλάδος Οικιακού Εξοπλισμού και Επίπλων (καταστήματα ΙΚΕΑ) του ομίλου Fourlis κατέγραψε πωλήσεις 166,7 εκατ.€ στο Α΄ εξάμηνο 2025, αυξημένες κατά 3,9% σε σύγκριση με 160,5 εκατ.€ το Α΄ εξάμηνο 2024.

Η πορεία των πωλήσεων επιταχύνθηκε εντός του εξαμήνου, με τα έσοδα του Β΄ τριμήνου 2025 να αυξάνονται κατά +8,1% σε ετήσια βάση, μετά από ένα πιο ήπιο ξεκίνημα στο Α΄ τρίμηνο (–0,6%). Τα μικτά κέρδη βελτιώθηκαν κατά 7,2%, φθάνοντας τα 79,6 εκατ.€, με το μικτό περιθώριο κέρδους να αυξάνεται από 46,3% σε 47,7%, ως αποτέλεσμα αποδοτικότητας στην εφοδιαστική αλυσίδα και ευνοϊκότερου μείγματος προϊόντων.

Ο κλάδος Αθλητικών Ειδών κατέγραψε πωλήσεις €95,9 εκατ. στο Α΄ εξάμηνο 2025, αυξημένες κατά 14,9% σε σύγκριση με €83,4 εκατ. στο Α΄ εξάμηνο 2024. Η δυναμική των πωλήσεων επιταχύνθηκε εντός του εξαμήνου, με αύξηση 6,1% στο Α΄ τρίμηνο και ακόμη ισχυρότερη αύξηση 22,1% στο Β΄ τρίμηνο 2025, αντανακλώντας την αυξημένη επισκεψιμότητα, τη σταθερή καταναλωτική ζήτηση, την εμπλουτισμένη προϊοντική γκάμα, τις ενισχυμένες συνεργασίες με κορυφαία brands και τη συμβολή από την ανάπτυξη του δικτύου.

Τα μικτά κέρδη αυξήθηκαν κατά 18,9% και ανήλθαν σε €46,1 εκατ., με το μικτό περιθώριο κέρδους να βελτιώνεται σε 48,1% από 46,4%, ως αποτέλεσμα της βελτιστοποίησης της διαχείρισης αποθεμάτων, του ευνοϊκότερου μείγματος προϊόντων, του χαμηλότερου κόστους πωληθέντων λόγω αυξημένων αγορών και των συνεργειών που προκύπτουν από τη συνεργασία του ομίλου με τη Foot Locker.

Το EBIT αυξήθηκε σημαντικά σε €1,8 εκατ. έναντι €0,4 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους, με το περιθώριο EBIT να διαμορφώνεται σε 1,9% έναντι 0,5%, αποτυπώνοντας τόσο την αύξηση πωλήσεων όσο και τη βελτιωμένη λειτουργική αποδοτικότητα.