Σε μια δυναμική καλοκαιρινή καμπάνια επενδύει η Ferryscanner, η ψηφιακή πλατφόρμα που χρησιμοποιούν χιλιάδες ταξιδιώτες για κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με στόχο να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα του brand και να υπενθυμίσει στο κοινό πως το ταξίδι είναι μόλις ένα… scan μακριά.

Από τις 7 Ιουλίου και με το σύνθημα «Μη σκας, σκάναρε!» η Ferryscanner θέλει να μας υπενθυμίσει ότι η απόδραση είναι κυριολεκτικά στα χέρια μας. Η καμπάνια εστιάζεται σε γνώριμες, καθημερινές στιγμές που γεννούν την ανάγκη για ξεκούραση και αλλαγή σκηνικού -πίεση στο γραφείο, κίνηση στους δρόμους, ζέστη στην πόλη και stories φίλων από παραλίες-, για να προσφέρει άμεση λύση: το ανανεωμένο mobile app της Ferryscanner. 

@ferryscanner

Μη σκας, σκάναρε & κλείσε ακτοπλοϊκά για 500+ προορισμούς και 125+ εταιρείες με Ferryscanner.

♬ πρωτότυπος ήχος – Ferryscanner – Ferryscanner

Το app απλοποιεί πλήρως τη διαδικασία κράτησης, από την αναζήτηση δρομολογίων έως την αγορά εισιτηρίων, καθώς με λίγα taps ο χρήστης βρίσκει το ιδανικό δρομολόγιο και ξεκινά για τον επόμενο νησιωτικό προορισμό. Μέσα από ένα καθαρό, λειτουργικό και φιλικό περιβάλλον, μπορεί να συγκρίνει εταιρείες, να ανακαλύψει συνδέσεις μεταξύ νησιών και να οργανώσει τη διαδρομή του με ευκολία και διαφάνεια. Είτε πρόκειται για απλό δρομολόγιο είτε για island hopping, η Ferryscanner τον ταξιδεύει σε περισσότερους από 500 νησιωτικούς προορισμούς εύκολα, γρήγορα και ξένοιαστα. 

Με πολυεπίπεδη παρουσία σε ραδιόφωνο, YouTube και outdoor προβολές -από bus backs και στάσεις λεωφορείων, μέχρι τουριστικά διώροφα- η Ferryscanner φροντίζει να φτάσει παντού το καλοκαιρινό της μήνυμα: το ταξίδι ξεκινά εύκολα, γρήγορα και χωρίς άγχος. 

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στα τρία ραδιοφωνικά σποτ της καμπάνιας, που με χιουμοριστικό ύφος και γνώριμες καθημερινές σκηνές δημιουργούν άμεση σύνδεση με το καλοκαίρι και το κοινό. Μέσα από σύγχρονη και δημιουργική προσέγγιση, η Ferryscanner ενισχύει την αναγνωρισιμότητά της με τρόπο φρέσκο και ουσιαστικό. 

Στοχευμένα, με παρουσία στους μεγαλύτερους ραδιοφωνικούς σταθμούς της χώρας, η καμπάνια ενδυναμώνει τη σχέση του brand με το ταξιδιωτικό κοινό, προβάλλοντας την πλήρη εμπειρία που προσφέρει: από την πρώτη αναζήτηση δρομολογίων μέχρι την επιβίβαση στο πλοίο.

Διαβάστε επίσης:

Στροφή στις προτιμήσεις Αμερικανών και Βρετανών τουριστών στην Ελλάδα

Ferryscanner: Από τα κύματα στους αιθέρες