Γιάννης Δοξαράς, Ιδρυτής & CEO της Warply

Η Warply αποτελεί ήδη την πιο προηγμένη πλατφόρμα αυτοματισμού μάρκετινγκ στον κόσμο, παρέχοντας στους επαγγελματίες του χώρου τη δυνατότητα να οικοδομήσουν πιστότητα (loyalty) με τους πελάτες τους μέσω κινητών με την πιο καινοτόμο πλατφόρμα πιστότητας και «εργαλειοθήκης» CRM.

Η Warply ιδρύθηκε πριν από 13 χρόνια από τον Γιάννη Δοξαρά. Με την τεχνολογία, καινοτομία και βαθιά γνώση της, προσφέρει εμπειρίες πελατών σε όλα τα κανάλια που οδηγούν στην πιστότητα και την αύξηση των πωλήσεων.

Περαιτέρω, παρέχει εξατομικευμένη επικοινωνία και αυτοματισμούς μάρκετινγκ. Το Warply Engage είναι η πλατφόρμα που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να έχουν πρόσβαση σε ευκαιρίες διαφήμισης για κινητά εντός διαδρόμου σε τοποθεσίες λιανικής. Η Warply διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο διαφημίσεων premium σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.

Διευκολύνει τις δραστηριότητες του mCommerse μέσω ολοκληρωμένων λύσεων cloud, οι οποίες περιλαμβάνουν πύλη πληρωμής, tokenization, mcouponing, προνόμια και μονάδες αφοσίωσης.

Η ομάδα πληροφορικής της εταιρείας είναι αφοσιωμένη στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη τεχνολογιών και εφαρμογών για κινητές συσκευές, που κερδίζουν την προσοχή, σε λιγότερο από τρεις μήνες.

Το Warply Engage είναι η πιο καινοτόμος πλατφόρμα αυτοματισμού μάρκετινγκ, προσφέροντας αναλύσεις και δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Μέσω της συμπεριφορικής τμηματοποίησης των χρηστών, εξυπηρετεί συνολικά εξατομικευμένες καμπάνιες σε όλες τις συσκευές.

Πρόσφατα, στο πρώτο “Executive Golf & AI Innovation Summit”, που διοργάνωσε η Warply, ο CEO της εταιρείας, Γιάννης Δοξαράς, παρουσίασε τη μεταστροφή της σε agent-first εταιρεία σε 4 μήνες, με live demo σε local hardware των ανοικτών μοντέλων των Llama 3.3 και Deepseek 3, προσαρμοσμένων στις απαιτήσεις της ελληνικής αγοράς. Ο κ. Δοξαράς δήλωσε ότι αυτές οι συναντήσεις έχουν ως σκοπό τη συνέχιση και ενίσχυση ενός διαλόγου που έχει ανοίξει αναφορικά με την εργασία στην εποχή της γενικευμένης τεχνητής νοημοσύνης, την οποία και βιώνουμε.

Ο ίδιος, σε άρθρο του στο banks.com.gr, έχει επισημάνει: «Η ελληνική αγορά πληροφορικής κυρίως του τεράστιου ανεκπλήρωτου απαιτεί περαιτέρω συγκέντρωση και συγχωνεύσεις, αλλά για εμάς, στην Warply, όπου το αποτύπωμα είναι διεθνές, αυτό που βλέπουμε ως τάση είναι η λεγόμενη 360 προσέγγιση, που ακολουθούμε και στο επιχειρηματικό μας μοντέλο. Για παράδειγμα, πέρα από ένα Enterprise SaaS platform, προσφέρουμε και συμβουλευτική στη διαχείριση των analytics και του customer experience για τους μεγάλους μας πελάτες, οι οποίοι βιώνουν ακριβώς τα ίδια προβλήματα ψηφιακής κουλτούρας που συζητάμε, με συνέπεια εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες όπως το Warply Academy of Loyalty να είναι από τα βασικά μας προϊόντα σε πωλήσεις.

Στην ενίσχυση του ανθρώπινου κεφαλαίου, της κουλτούρας και της καινοτομίας προσθέτουμε τη στρατηγική επέκταση της παρουσίας της εταιρείας σε δυναμικά αναπτυσσόμενες αγορές, όπως η Μέση Ανατολή, η Λατινική Αμερική και η Νοτιοανατολική Ασία. Επένδυση σε έρευνα και ανάπτυξη για περαιτέρω αυτοματοποίηση διαδικασιών, η οποία αποσβένεται άμεσα από τη χρήση του προϊόντος μας από εμάς τους ίδιους, μιας και το 50% του τζίρου μας προέρχεται από συμβουλευτικές υπηρεσίες διαχείρισης προγραμμάτων πιστότητας για τους πελάτες μας. Οι στρατηγικές συνεργασίες με κορυφαίους στο είδος τους, όπως η Mastercard, η προσαρμογή στις τοπικές συνθήκες και η κατανόηση των ιδιαίτερων αναγκών αυτών των αγορών είναι κρίσιμες για την αξιοποίηση των ευκαιριών που προκύπτουν από την ταχεία ανάπτυξή τους και την ισχυροποίηση της εταιρικής μας θέσης σε παγκόσμιο επίπεδο».

Σημειώνεται ότι, μετά την εξαιρετική επιτυχία του πρώτου “Executive Golf & AI Innovation Summit” (που διοργανώθηκε από την Warply, στις 7 Φεβρουαρίου 2025, στο Glyfada Golf Club της Αθήνας), αποφασίστηκε η καθιέρωσή του ως διμηνιαία συνάντηση. C-level στελέχη από τηλεπικοινωνίες, ενέργεια, λιανεμπόριο, ακαδημαϊκούς και κυβερνητικούς φορείς απόλαυσαν γκολφ και συζήτησαν θέματα υψηλής τεχνολογίας χωρίς διακοπές, με απόλυτη συγκέντρωση στον φιλόξενο χώρο του Golf Privé. Το δείπνο ακολούθησαν live επιδείξεις των AI Agentic εργαλείων της Warply στην εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα του clubhouse.