Τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης των τελευταίων ετών διατήρησε και το 2024 η WITSIDE, μια από τις πλέον καινοτόμες ελληνικές εταιρείες στην ανάπτυξη λύσεων και εφαρμογών που αξιοποιούν τεχνολογίες Advanced Analytics και τεχνητής νοημοσύνης (AI).

Η WITSIDE αύξησε τις πωλήσεις της κατά 23% το 2024, φθάνοντας τα 5 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 28%, στα 1,1 εκατ. ευρώ, με την εταιρεία να διατηρεί μηδενικό δανεισμό και υψηλή ρευστότητα. Παράλληλα, ενίσχυσε περαιτέρω το ανθρώπινο δυναμικό της, απασχολώντας πλέον 48 άτομα.

Η WITSIDE, που συμπληρώνει φέτος 15 χρόνια από την ίδρυσή της, κατέχει ηγετική θέση στην παροχή λύσεων διαχείρισης δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης και έχει υλοποιήσει πρωτοποριακά έργα για ορισμένες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις και οργανισμούς στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια.

«Την περασμένη χρονιά, ολοκληρώσαμε με επιτυχία 46 έργα, τα οποία έχουν βοηθήσει μεγάλους οργανισμούς να αξιοποιήσουν καλύτερα τα δεδομένα τους», ανέφερε ο Χρήστος Παπαδόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της WITSIDE, στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου που διοργάνωσε η εταιρεία. «Το 2024 δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση στην ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στις λύσεις μας και την υιοθέτησή τους από τους πελάτες μας, γεγονός που συνέβαλε σημαντικά στη διατήρηση της ανάπτυξής μας και την ενίσχυση των προϋποθέσεων για επιτυχή συνέχιση της πορείας μας τα επόμενα χρόνια», προσέθεσε ο κ. Παπαδόπουλος.

Την περασμένη χρονιά, η WITSIDE ενίσχυσε την πελατειακή της βάση και ολοκλήρωσε με επιτυχία σημαντικά έργα στις περιοχές του Business Intelligence, του Data Management και των Advanced Analytics, ενώ ιδιαίτερη ανάπτυξη γνώρισαν οι λύσεις που αξιοποιούν Big Data και ΑΙ.

Στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου, παρουσιάστηκαν λύσεις που ανέπτυξε η εταιρεία για την Motor Oil και την Alpha Bank. Οι λύσεις αυτές επιτρέπουν σε μεγάλους οργανισμούς να διαχειριστούν καλύτερα τα αποθέματά τους και την πρόβλεψη της ζήτησης, καθώς και να αξιοποιήσουν τα δεδομένα που διαθέτουν.

Μέσα στο 2025, η WITSIDE θα παρουσιάσει ένα νέο προϊόν, το Trade Promo Optimizer, το οποίο αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για τη βελτιστοποίηση των προωθητικών ενεργειών της αγοράς FMCG, καθώς και ένα Data Product Framework που απλοποιεί τη σχεδίαση και την ανάπτυξη λύσεων δεδομένων. Παράλληλα, συνεχίζει να επενδύει σε νέους ανθρώπους και καινοτόμες λύσεις, ώστε να ενισχύσει τη θέση της ως ο καλύτερος συνεργάτης των επιχειρήσεων στο ταξίδι τους στον κόσμο των δεδομένων και της τεχνητής νοημοσύνης.