Η Ogilvy Greece δημοσιεύει ένα νέο, πρωτότυπο White Paper σχετικά με τη διαρκώς αυξανόμενη δύναμη του digital audio και την αγορά των podcasts, ως εργαλείου στο μάρκετινγκ περιεχομένου.

Τα podcasts αποτελούν σήμερα ένα από τα κυριότερα μέσα ηχητικής ψυχαγωγίας, που γίνεται όλο και πιο δημοφιλές χάρη σε ακροατές όλων των ηλικιών παγκοσμίως. Εκατομμύρια χρήστες βρίσκουν και κατεβάζουν στις συσκευές τους podcasts, που μπορούν να ακούσουν ακόμα και από το smartwatch τους, σε οποιοδήποτε μέρος, οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Από το 2003 που εμφανίστηκαν τα πρώτα podcasts σε μορφή εγγραφών ήχου από συνομιλίες και συνεντεύξεις, μέχρι σήμερα, η θεματολογία ποικίλλει για όλα τα γούστα, από διαλέξεις και συμβουλές ειδικών, μέχρι προσωπικές εξομολογήσεις και ιστορίες που συγκινούν ή σκορπίζουν διασκέδαση.

Εκτός από μέσο επικοινωνίας και δημιουργικής έκφρασης, τα podcasts μπορούν δυνητικά να αποτελέσουν σημαντική πηγή εισοδήματος για τους δημιουργούς τους. Για τις επιχειρήσεις, από την άλλη, υπάρχουν αρκετά και διαφορετικά, μεταξύ τους, σημεία επικοινωνίας και προώθησης των podcasts. Καθώς το digital audio κερδίζει ολοένα και συνεχώς έδαφος, τα brands που θα επιλέξουν να αξιοποιήσουν το sonic marketing και το podcasting μπορούν να ενισχύσουν το brand awareness τους και να «ακουστούν» πιο δυνατά.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορεί να κατεβάσουν εδώ το νέο original White Paper “Breaking the sound barrier: Ξεκλειδώνοντας τον κόσμο των podcasts” της Ogilvy Greece για να μάθουν σήμερα πώς τα brands και οι δημιουργοί περιεχομένου μπορούν να κερδίσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, προσεγγίζοντας παράλληλα νέα κοινά.