Εντός προβλέψεων τα μεγέθη της AEGEAN Airlines, ειδικότερα του τρίτου 3μηνου-που παραδοσιακά καλύπτουν το-σχεδόν- σύνολο των ebitda έτους-
Ενοποιημένος κύκλος εργασιών στα 639 εκατ.,€ ebitda στα 182,3 εκατ.€, καθαρά κέρδη 108,3 εκατ.€

Ωστόσο, το ισχυρό “χαρτί” της διοίκησης Ευτύχη Βασιλάκη-Δημήτρη Γερογιάννη είναι το “ταμείο”.

Αναλυτικά, ταμειακά διαθέσιμα κ.λ.π ισοδύναμα σε επενδύσεις στα 763 εκατ.€

Ενδιαφέρον πως, σε χρηματοοικονομικά προϊόντα εγγράφονται 213 εκατ.€
στην “τελική γραμμή”, και δίχως να υπολογισθούν οι μισθώσεις το “καθαρό ταμείο” διαμορφωνόταν σε 500 εκατ. ευρώ (30/9).

Για να δούμε, εάν θα προχωρήσει ο Ευτύχης Βασιλάκης σε κάποια “μετρημένη/κοστολογημένη” κίνηση, όπως κυκλοφορεί σε χρηματιστηριακά γραφεία.

Επενδυτικά: το discount της μετοχής έναντι του ευρωπαϊκού αεροπορικού κλάδου ( * ) ξεπερνά το 35% σε όρους EV/ΕΒΙΤDA, καθώς οι εκτιμήσεις των αναλυτών θέλουν τον δείκτη στις 3,5 φορές ( και χαμηλότερα για τις επόμενες χρήσεις).

Σε όρους Ρ/Ε, η αποτίμηση της μετοχής είναι στις 5,6 φορές (2024) και χαμηλότερα στην διετία (2025-2026) προς τις 5 φορές.

Η τιμή-στόχος είναι στα 14,50 ευρώ, με σύσταση «αγορά» από τους αναλυτές. Περιθώριο ανόδου προς το 50%.

Συνδυαστικά με τη μερισματική απόδοση (6% plus) το upside potential της μετοχής είναι από τα υψηλότερα μετοχών του FTSE25/Large Cap.

Αποτίμηση, στα 873,7 εκατ.€ (τιμή 15 Νοεμβρίου, στα 9,69 ευρώ- χαμηλό 52 εβδομάδων).

  • ( * ) συγκριτικά με τις μετοχές/εταιρείες του δείκτη Stoxx Total Market Airlines Index/T5751P).