Η CNL Capital, η πρώτη Εταιρεία Κεφαλαίου Επιχειρηματικών Συμμετοχών στην Ελλάδα, που έχει ως κύρια δραστηριότητα την κάλυψη των αναγκών ρευστότητας των MμΕ, συμπληρώνει 10 χρόνια δραστηριοποίησης στην ελληνική αγορά.
Στο πλαίσιο αυτό, διοργανώνει σήμερα, Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2024, διαδικτυακό συνέδριο με τίτλο: «Καινοτόμες Τεχνολογικές Λύσεις για Μικρομεσαίες Εταιρείες», στο οποίο παρουσιάζει τις πλέον σύγχρονες και άμεσες λύσεις χρηματοδότησης για τις ΜμΕ, καθώς και τις νέες τεχνολογίες που διασφαλίζουν την ανάπτυξή τους σε έναν ψηφιακό κόσμο.
Η κα. Βαρβάρα Κουντουράκη, Operations Director @ Qualco Intelligent Finance στην ομιλία της με τίτλο «Αυτοματοποίηση Διαχείρισης Τιμολογίων & Αύξηση Ρευστότητας», ανέφερε ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις και μεταξύ αυτών την αποτελεσματική διαχείριση των τιμολογίων τους. Όπως τόνισε «Είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή λογιστική διαδικασία, καθώς επηρεάζει άμεσα την ρευστότητα και την βιωσιμότητα της επιχείρησης. Οπότε δεν μπορεί να είναι ούτε πρόχειρη ούτε ελλειπής». Όπως ανέφερε, τα θέματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν είναι η καθυστέρηση χρηματοροών, οι χρονοβόρες διαδικασίες, η έλλειψη εξειδίκευσης, η αδυναμία αποτελεσματικής παρακολούθησης, όπως και η δυσκολία ανάλυσης και πρόβλεψης.
«Η επιλογή της κατάλληλης λύσης είναι κρίσιμη απόφαση και θα πρέπει ο επιχειρηματίας να λάβει υπόψη πολλαπλά κριτήρια. Οι επιχειρήσεις είναι σημαντικό να προτεραιοποιούν τα οφέλη. Να υπάρχει απρόσκοπτη ροή εργασιών, ασφάλεια, αλλά ταυτόχρονα και ευελιξία. Η εταιρεία να έχει την υποστήριξη που θα εξασφαλίζει την απαραίτητη τεχνική βοήθεια για την απρόσκοπτη λειτουργία», ανέφερε. Όπως η ίδια σημείωσε, παρατηρούνται σημαντικές καθυστερήσεις είσπραξης στο 21% των επιχειρήσεων που εξέτασαν, ενώ ένα 3% δηλώνεται ως ανείσπρακτο. «Πρέπει να μπορούν όλες οι επιχειρήσεις να μπορούν να διασφαλίσουν τις πληρωμές, με μείωση των επισφαλειών, μέσω ολοκληρωμένων λύσεων που εξασφαλίζουν την αποτελεσματικότητα του κάθε σταδίου», ανέφερε και συνέχισε: «Επιδιώκουμε να ενδυναμώσουμε τις επιχειρήσεις, ώστε να βελτιώνουν την ρευστότητά τους, με αποτελεσματική διαχείριση και εξοικονόμηση χρόνου. Πολλές επιχειρήσεις για παράδειγμα, αναθέτουν την είσπραξη των απαιτήσεων στο τμήμα πωλήσεων, γεγονός που δυσχεραίνει την σχέση μεταξύ πελατών και πωλητών». Τέλος η κα. Κουντουράκη ανέφερε ότι «Εμείς διασφαλίζουμε την ασφάλεια και ακρίβεια των δεδομένων. Έχουμε την εμπειρία και τους πόρους γι’ αυτό. Όλα αυτά για την κάθε επιχείρηση που στηρίζεται σε ένα αποτελεσματικό ψηφιακό οικοσύστημα πλήρως εναρμονισμένο με την νομοθεσία. Ταυτόχρονα ακολουθούμε ανθρωποκεντρική προσέγγιση ώστε να διασφαλίζονται οι επιχειρηματικές συνεργασίες με τους πελάτες».