Αύξηση πωλήσεων, λειτουργικής κερδοφορίας, όπως και κέρδη από τις συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανακοίνωσε η Frigoglass για το α’ εξάμηνο του 2018, με ανάλογη εικόνα να καταγράφεται και στο β’ τρίμηνο της χρήσης.
Ειδικότερα, στο α’ εξάμηνο οι πωλήσεις ανήλθαν σε 248,113 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 21,8% και τα καθαρά κέρδη από συνεχιζόμενες δραστηριότητες σε 577 χιλ. ευρώ, έναντι ζημιογόνου αποτελέσματος.
Τα κυριότερα στοιχεία του δεύτερου τριμήνου 2018 αφορούν:
-Δημιουργία ισχυρών ελεύθερων ταμειακών ροών κυρίως λόγω της βελτίωσης του EBITDA
-Αύξηση του περιθωρίου EBITDA κατά 150 μονάδες βάσης, σε 16,3%, ως αποτέλεσμα του ευνοϊκού μείγματος πωλήσεων, της απορρόφησης του κόστους λόγω αύξησης του όγκου πωλήσεων, της βελτίωσης της παραγωγικότητας και της επίδοσης του κλάδου Υαλουργίας
-Διατήρηση της δυναμικής ανάπτυξης των πωλήσεων του κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης στην Ευρώπη και στην Αφρική
-Ισχυρή επίδοση του κλάδου Υαλουργίας ως συνέπεια της αυξημένης ζήτησης γυάλινων φιαλών και πλαστικών κιβωτίων
-Διαμόρφωση στο 3,3 του δείκτη Καθαρού Δανεισμού προς EBITDA (σε 12μηνη βάση) αντανακλώντας κυρίως τη βελτίωση της λειτουργικής κερδοφορίας, τη δημιουργία ταμειακών ροών και τα οφέλη από την ολοκλήρωση της διαδικασίας κεφαλαιακής αναδιάρθρωσης
Ο κύριος Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass, σχολίασε:
“Είμαι ικανοποιημένος από την επίδοση μας στο δεύτερο τρίμηνο, καθώς πετύχαμε αύξηση πωλήσεων και βελτίωση περιθωρίου EBITDA για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο έπειτα από την ολοκλήρωση της διαδικασίας κεφαλαιακής αναδιάρθρωσης. Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν την προσήλωση μας να επιστρέψουμε στη βιώσιμη κερδοφόρα ανάπτυξη.
Για το επόμενο διάστημα, αναμένουμε αύξηση πωλήσεων και στους δύο κλάδους δραστηριοποίησης σε ετήσια βάση, η οποία σε συνδυασμό με τα μέτρα διαχείρισης του κόστους θα επηρεάσουν θετικά το περιθώριο κέρδους.”
Επιχειρηματική Προοπτική
Από την εταιρεία αναφέρεται: “Η επίδοση μας το πρώτο εξάμηνο συμβαδίζει με τις προσδοκίες μας. Εν μέσω ενός βελτιωμένου οικονομικού περιβάλλοντος στις κύριες αγορές μας και με βάση τη δυναμική των δραστηριοτήτων μας, συνεχίζουμε να αναμένουμε αύξηση πωλήσεων το 2018 σε ετήσια βάση. Επίσης, αναμένουμε ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων που πέτυχαμε το πρώτο εξάμηνο να μειωθεί στο σύνολο του έτους ως αποτέλεσμα του υψηλού επιπέδου παραγγελιών από εμφιαλωτές της Coca-Cola το τέταρτο τρίμηνο πέρυσι.
Στην Ευρώπη, εστιάζουμε στην περαιτέρω αξιοποίηση της επιτυχίας της σειράς ICOOL και στην αύξηση της διείσδυσης των νέων σειρών προϊόντων στο τμήμα της αγοράς με προϊόντα μεσαίας έως χαμηλής κατηγορίας τιμών. Επίσης, αναμένουμε τη συνέχιση του ρυθμού ανάπτυξης των πωλήσεων στην Αφρική, λόγω αυξημένης ζήτησης. Στην ιδιαιτέρως ανταγωνιστική αγορά της Ασίας, εστιάζουμε σε κυκλοφορίες νέων προϊόντων, ως μέτρο ενίσχυσης των πωλήσεων το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Η τάση ανάπτυξης του κλάδου Υαλουργίας παραμένει ισχυρή. Η επιτυχημένη ολοκλήρωση των εργασιών επισκευής ενός από τους κλιβάνους μας τον Ιούλιο αύξησε τη δυναμικότητα, γεγονός που ενισχύει την πεποίθησή μας για βελτίωση των επιδόσεων το επόμενο διάστημα.
Για το υπόλοιπο του έτους, παραμένουμε επικεντρωμένοι στη λειτουργική αρτιότητα με κύριο άξονα τη λήψη πρωτοβουλιών μείωσης κόστους. Στοχεύουμε στη βελτίωση της διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη στρατηγική των αγορών μας και σε ενέργειες που θα τελειοποιήσουν την οργάνωση και διαχείριση τους ανά κατηγορία υλικού. Επίσης, στην πορεία μας προς την κερδοφορία, συνεχίζουμε να υλοποιούμε έργα αύξησης της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητάς μας”.