To hotspot του e-commerce και του ψηφιακού marketing αποτέλεσε η ECDM Expo SE Europe 2024, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 24-26 Μαΐου, στο Ζάππειο Μέγαρο. 

Με σημαντική αύξηση των επαγγελματιών επισκεπτών ξεκίνησε η πρώτη ημέρα της ECDM Expo SE Europe 2024 και τεράστια συμμετοχή στα διήμερα διεθνή συνέδρια.

Την έναρξη του συνεδρίου για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο τίμησε με την παρουσία του ο Γιώργος Μαρκατάτος, Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Καινοτόμων Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ) και την εισαγωγική ομιλία είχε η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A). Στο συνέδριο για το Digital Marketing, την εισαγωγική ομιλία είχε ο κ. Ανδρέας Κίτσιος, Data Specialists Leader, της Amazon Web Services (aws) κεντρικής Ευρώπης.

Το απόγευμα του Σαββάτου, 25 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε το keynote dinner, η δεξίωση των επίσημων εγκαινίων της διοργάνωσης. Χαιρετισμό απηύθυναν οι Κωνσταντίνος Κυρανάκης, Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γιώργος Πιτσιλής, Διοικητής της ΑΑΔΕ και Alex Tsai, Head of Strategic Partnerships & Growth, Americas της alibaba.com.

Μια ακόμα εκδήλωση που συνόδευσε την ECDM Expo ήταν τα Digital Agencies Awards. Agency of the Year αναδείχθηκε η ATCOM.

To e-commerce και το ψηφιακό marketing τέθηκαν στο επίκεντρο και ιδιαίτερα η τεχνητή νοημοσύνη. Οι ομιλητές υπογράμμισαν τη συμβολή και τα οφέλη του AI στην αναβάθμιση του CX και στο media planning & buying, μέσω του data-driven optimization, της βελτιωμένης αποδοτικότητας του automation και της μείωσης κόστους. 

Παρουσιάστηκαν case studies ενώ αναλύθηκαν και θέματα που αφορούν στο διασυνοριακό εμπόριο, τις ηλεκτρονικές πληρωμές, τα logistics.