Η Celestyal, η βραβευμένη και αναγνωρισμένη ως η νούμερο ένα επιλογή κρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά και όχι μόνο, ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να διπλασιάσει την ομάδα brand, marketing και communications, προσθέτοντας έξι ακόμη στελέχη στο δυναμικό της.
Η ενέργεια αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της επένδυσης ύψους €2,5 εκατ. για την υποστήριξη της συνολικής εξέλιξης του brand, το 2024 και την ενίσχυση του επικοινωνιακού της μηνύματος για τη «δημιουργία εμπειριών που κανείς δεν πρέπει να χάσει, τόσο εν πλω όσο και στους προορισμούς».
Η κα Anna Gregori, VP Brand, Marketing, Communications & Customer Journey, δήλωσε σχετικά: «Είναι σπάνιο να βρίσκει κάποιος τέτοια υποστήριξη για την ανάπτυξη ενός brand με την κληρονομιά της Celestyal, αλλά και το πάθος και την αποφασιστικότητα για ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό, ανερχόμενο brand. Εστιάζουμε στον στόχο μας να δημιουργήσουμε αξέχαστες εμπειρίες. Γνωρίζουμε καλά το κοινό μας και ξέρουμε πώς να αποτυπώσουμε αυτό που μας καθιστά μοναδικούς»
«Θέλουμε να συνδέσουμε τους επιβάτες μας με πραγματικές στιγμές ανακάλυψης των προορισμών μας και να εξασφαλίσουμε ότι οι εμπορικοί μας συνεργάτες κατανοούν το προϊόν μας. Μπορεί να μην είμαστε το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό brand, αλλά στόχος μας είναι να προσφέρουμε πληθώρα δυνατοτήτων στους ταξιδιωτικούς μας πράκτορες και να αποτελούμε για αυτούς τον ιδανικότερο συνεργάτη.»
Οι νέες προσλήψεις θα περιλαμβάνουν:
Trade Marketing Executive, Ευρώπη & Λατινική Αμερική
PR Manager, Αναπτυσσόμενες Αγορές
Lead Copyrighter
Social Media Manager
Δύο στελέχη Brand & Customer Journey