Φ.Κ.

To ρεκόρ στον τουρισμό και τα “βαριά” πορτοφόλια έφεραν αυξημένη ζήτηση για luxury brands στην Ελλάδα.

Στο τρίγωνο πέριξ της Βουκουρεστίου τα δημοφιλή, ακριβά, brands, προσέλκυσαν χιλιάδες τουρίστες καθ΄όλη τη διάρκεια του 2022 και το πρώτο 10μηνο του 2023. Νέες φίρμες άνοιξαν στον ακριβό δρόμο του εμπορικού κέντρου (σ.σ. Chanel) και άλλες κατηφόρησαν από το Κολωνάκι (Gucci) προς το κέντρο.

Στις κερδισμένες συγκαταλέγεται και η Louis Vuitton, ελληνιστί ΛΟΥΙΣ ΒΟΥΙΤΤΟΝ ΕΛΛΑΣ, όπως αναγράφεται η θυγατρική εταιρεία του γαλλικού κολοσσού στην Ελλάδα.

Η ναυαρχίδα της Βουκουρεστίου, το εποχικό κατάστημα στη Μύκονο (Louis Vuitton Mykonos), τα Louis Vuitton Nammos & Nammos Pop Up στο Nammos Village στην Ψαρού και το Louis Vuitton Mykonos Zuma στο ξενοδοχείο Cavotagoo τα πήγαν περίφημα.

Ο τζίρος της Louis Vuitton στην Ελλάδα εκτινάχθηκε από το ξεκίνημα του 2022 μέχρι το τέλος του περασμένου Οκτωβρίου.

Η εταιρεία του γαλλικού Οίκου ήδη έπιασε στο 10μηνο τον τζίρο που είχε καταγράψει ολόκληρη την περυσινή χρονιά, δηλαδή πέριξ των 52 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη ξεπέρασαν τα 10,55 εκατ. ευρώ.

Μάλιστα, η διετία 2022-2023 αναμένεται να κλείσει ακόμη πιο θεαματικά για τον γαλλικό κολοσσό πολυτελών ειδών, καθώς το τελευταίο δίμηνο περιλαμβάνει και τις γιορτές των Χριστουγέννων, κατά τις οποίες κορυφώνονται οι πωλήσεις στο λιανεμπόριο.

Η διοίκηση της ελληνικής θυγατρικής επιφυλάσσει και ένα χριστουγεννιάτικο δώρο στην μητρική, καθώς θα καταβάλει μέρισμα της τάξης των 10 εκατ. ευρώ.

Kαι μια ματιά στις επενδύσεις της μητρικής… Δείτε φωτό από το νέο ξενοδοχείο στο Παρίσι σε σχήμα βαλίτσας με το logo του εμβληματικού brand…