Τη στροφή στην αγορά LNG Carriers φέρεται να στρέφεται η Capital Product Partners, της εισηγμένης στο χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης ναυτιλιακής, συμφερόντων του Β. Μαρινάκη.
Όπως μεταδίδει το rivieramm.com, προς το παρόν, τα νέα πλάνα του Β. Μαρινάκη βρίσκονται υπό εξέταση και δεν έχει ληφθεί οιαδήποτε απόφαση.
“Ελεγχόμενη από τον Έλληνα μεγιστάνα Ευάγγελο Μαρινάκη και τον γιο του Μιλτιάδη, η Capital Product Partners διαθέτει σήμερα στόλο 23 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων επτά πλοίων μεταφοράς LNG” μεταδίδει η ιστοσελίδα.
Και ο κ. Μαρινάκης, ανώτερος και κατώτερος, είναι τα μόνα άτομα που κατονομάζονται και έχουν οριστεί ως «Αναφέροντες» στην κατάθεση της SEC.
Σε αναφορά στην Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, σημειώνεται ότι, “τα Αναφέροντα Πρόσωπα σκοπεύουν να διερευνήσουν τη δυνατότητα να προτείνουν το ενδεχόμενο αλλαγής της επιχειρηματικής της εστίασης ώστε να επικεντρωθεί στην αγορά carrier υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNGC). Σε σχέση με μια τέτοια πιθανή αλλαγή, τα Αναφέροντα Πρόσωπα σκοπεύουν να λάβουν διερευνητικά μέτρα, τα οποία μπορεί να περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την αξιολόγηση των ευκαιριών της αγοράς LNGC σε σχέση με την υπάρχουσα δραστηριότητα, αξιολογώντας πηγές χρηματοδότησης χρέους και μετοχικού κεφαλαίου για οποιεσδήποτε εξαγορές πλοίων LNGC. Εξετάζεται ακόμη το ενδεχόμενο αλλαγής στην εταιρική μορφή του Εκδότη”
Τον Φεβρουάριο, η Capital Product Partners καλωσόρισε τον έβδομο carrier LNG στον στόλο της. Το Asterix I 174.000 m3 αγοράστηκε από τη Hyundai Heavy Industries της Νότιας Κορέας. Έξι από τα πλοία μεταφοράς LNG της εταιρείας έχουν ναυλωθεί στις μεγάλες ενεργειακές εταιρείες BP, Hartree, Cheniere και Engie.
Η θυγατρική της, Capital Gas, έχει παραγγείλει 9 πλοία μεταφοράς LNG.
Την περασμένη εβδομάδα, στο διοικητικό συμβούλιο της Capital Product Partners προστέθηκε ένας ειδικός στην αγορά LNG, το πρώην στέλεχος της Inpex, Atsunori Kozuki. Ο κ. Kozuki, βετεράνος για περισσότερες από τρεις δεκαετίες, υπηρέτησε στο παρελθόν ως κύριος προγραμματιστής και γενικός διευθυντής για την Inpex Corp της Ιαπωνίας, υπεύθυνος για την ανάπτυξη και το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων LNG.
Τον Ιούλιο του 2023, η Capital Maritime, επίσης συμφερόντων Β. Μαρινάκη, παρήγγειλε δύο πλοία μεταφοράς υγροποιημένου CO2, 22.000 m3, το μεγαλύτερο τύπο τέτοιου πλοίου που έχει παραγγελθεί μέχρι σήμερα.