Δεν πέρασε απαρατήρητο το 26% για τη μετοχή της ΕΚΤΕΡ την Τρίτη, ούτε η νέα άνοδος χθες έως τα 2,90 ευρώ.
Προφανώς και τα οικονομικά αποτελέσματα της “μεσαίας” του κατασκευαστικού κλάδου ήταν εξαιρετικά πλην όμως το…άλμα της Τρίτης εν μέσω μίνι sell off δεν οφείλεται μόνον σε αυτά.
Δεδομένο το ότι η διοίκηση θέλει να ανέβει κατηγορία- να μπορεί να διεκδικήσει μεγαλύτερα έργα, να συμμετάσχει σε σχήματα που διεκδικούν λ.χ. την “Αττική Οδό”, τον ΒΟΑΚ- ως τάξη μεγέθους αναφέρονται τα συγκεκριμένα-. αλλά με αποτίμηση μόλις 31,7 εκατ. (*) πρακτικά δεν γίνεται.
Πως θα πρέπει να ενεργήσει η διοίκηση προκειμένου να αποκτήσει “μέγεθος” και επάρκεια σε όλα τα απαιτούμενα (από κεφαλαιακή μέχρι εργοληπτική) είτε να προχωρήσει σε στρατηγικού χαρακτήρα (μετοχική) συγχώνευση/απορρόφηση ή με 3-4 εξαγορές μικρότερων εταιρειών Εκτης ή και Πέμπτης κατηγορίας.
Διαθέσιμες, τουλάχιστον όσες απαιτούνται για την δημιουργία μεγέθους δεν υπάρχουν, ακόμη και στην υποθετική περίπτωση σύμπραξης με την Δομική Κρήτης θα υφίσταντο εκκρεμότητες.
Κοινό μυστικό στην πιάτσα πως, όταν η ΕΛΛΑΚΤΩΡ είχε βάλει “πωλητήριο” στην ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ εκτός από τους λίγο ως πολύ γνωστούς που είχαν αναφερθεί, βεβαίως και της Intrakat που την απέκτησε τελικά είχε βολιδοσκοπηθεί από μία “μη συστημική” του κλάδου.
Λέγεται πως, η συγκεκριμένη έχει επανέλθει και ότι θα μπορούσε να “κουμπώσει” με την ΕΚΤΕΡ.
Για να έχουμε την ακριβή εικόνα μεγέθους ανά Τάξη και τον προϋπολογισμό/έργο που μπορεί να διεκδικήσει μία τεχνική εταιρεία:
Τα όρια προϋπολογισμού ανά κατηγορία έργων, στα οποία έχουν δικαίωμα συμμετοχής οι
θ) για την έβδομη τάξη δεν τίθεται ανώτατο όριο, ενώ το κατώτατο όριο είναι 35.000.000 €.