Είναι ειδική Περίπτωση το Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών “Σπύρος Λούης” (ΟΑΚΑ)…
Στα 57 εκατ.€ θα φτάσει το σύνολο του κόστους συντήρησης του Ολυμπιακού Πάρκου-συμπεριλαμβανόμενου του ΟΑΚΑ, οι αποκαλύψεις για την στατικότητα του σταδίου ανέδειξαν το πρόβλημα-πυροδοτώντας παράλληλα πολιτική αντιπαράθεση.
Κοινός τόπος η κατάσταση στις περισσότερες εγκαταστάσεις των Ολυμπιακών του 2004, άπειρα τα θέματα, τα ρεπορτάζ για την εγκατάλειψη την καταστροφή που υπέστησαν κ.λ.π για να φτάσει στο απροχώρητο, με επίκεντρο-δυστυχώς- το ΟΑΚΑ.
Ηδη η μελέτη είναι στα χέρια του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας για να εξεταστούν εκ νέου τα επίμαχα σημεία της.
Σε συνεργασία με επιστήμονες του Πολυτεχνείου η νέα μελέτη, οι προτάσεις για τα έργα που θα πρέπει να υλοποιηθούν.
Το ενδιαφέρον; στα 17-18 εκατ.€ είχε κοστολογήσει η κατασκευάστρια εταιρεία τα έργα συντήρησης που απαιτούνταν προ 5ετίας-όταν ο Πέτρος Γαλακτόπουλος/πρόεδρος του δ.σ του ΟΑΚΑ- είχε εγείρει ανάλογο ζήτημα..
Tο πρόβλημα της συντήρησης των υποδομών ήρθε στην επιφάνεια με πολύ δυσάρεστο τρόπο μετά την τραγωδία των Τεμπών και τη θεομηνία που έπληξε την Θεσσαλία.
Οι πολυετείς καθυστερήσεις στην επιλογή ενός μοντέλου συντήρησης του ελληνικού σιδηροδρόμου οδήγησε στην πλήρη απαξίωσή του αν και η χώρα έχει δαπανήσει περισσότερα από 15 δισ. ευρώ τις τελευταίες δεκαετίες για σιδηροδρομικά έργα.
Στην Εγνατία Οδό, που κόστισε περίπου επτά δισ. ευρώ δεν έχει γίνει ποτέ βαριά συντήρηση και περιμένουμε την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για τη σύμβαση παραχώρησης ώστε να γίνουν επιτέλους κάποια έργα.
Στην Θεσσαλία και στις άλλες περιφέρειες της χώρας, τεχνικά έργα εξαφανίζονται από το χάρτη λόγω των συχνότερων καιρικών φαινομένων.
Επομένως το στέγαστρο του Ισπανού αρχιτέκτονα Σαντ. Καλατράβα στο συγκρότημα του Ολυμπιακού Σταδίου δεν είναι η εξαίρεση στον θλιβερό κανόνα….