Δεν εξέπληξε τους γνωρίζοντες το παρασκήνιο η προσφορά της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για την 25ετή σύμβαση λειτουργίας/διαχείρισης της “Αττικής Οδού”.
Διακαώς ήθελαν το deal τόσο η πλευρά Περιστέρη όσο του Μυτιληναίου, για αυτό άλλωστε αμφότεροι έβαλαν στο τραπέζι προσφορές ασύλληπτες
και όχι μόνο για τα εγχώρια δεδομένα.
Παράπλευρη εξέλιξη, που-πλέον- συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες να υλοποιηθεί και μάλιστα με…διττό πρόσημο:
  • αυτή της ενδεχόμενης συνεργασίας της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με έτερο ενδιαφερόμενο (option υπάρχει άλλωστε για την First Sentier– όμως η Euroxx “φωτογραφίζει” άλλον όμιλο) όπως και της προοπτικής εισαγωγής στο ΧΑ ενός ανεξάρτητου φορέα “παραχωρήσεων” συμμετοχών της εισηγμένης σε διάφορα projects.
 Οι παλαιότεροι θα ενθυμούνται πως, το μακρινό 2007 την δημιουργία ενός χαρτοφυλακίου συμμετοχών σε παραχωρήσεις είχε εισηγηθεί γνωστός χρηματιστής- deal maker- στον Γιώργο Μπόμπολα.
Η πρόταση αφορούσε-τότε- μια δημόσια εγγραφή, ένα ΙΡΟ των 500-600 εκατ.€, ποσό που είχε φανεί υποτιμημένο στον-τότε-ισχυρό άντρα του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ– με συνέπεια να μείνει στο συρτάρι.

 

Αυτή την φορά, εκτιμάται πως έχει…ξαναβγεί και είναι ένα από τα αρκετά projects που εξετάζονται (διασφαλίζοντας μεταξύ άλλων και χρηματοδοτική υποστήριξη στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ).