Οι υψηλές τιμές των νεότευκτων δεν εμποδίζουν τους εφοπλιστές να προχωρήσουν σε νέες παραγγελίες. Στην τελευταία εβδομαδιαία έκθεσή της, η ναυλομεσιτική εταιρεία Allied ανέφερε ότι «η αγορά παραμένει σε παρόμοια κατάσταση με αυτή που παρατηρήθηκε τις τελευταίες εβδομάδες, με μια αλλαγή στα πρότυπα των συμβολαίων να είναι ίσως πιθανή, καθώς τελειώνει η περίοδος των καλοκαιρινών διακοπών και όλοι επιστρέφουν στις δουλειές τους.
Οι τιμές παραμένουν υψηλές λόγω της ζήτησης για πλοία υψηλής αξίας, του πληθωρισμού κ.λπ. Ειδικά στην περίπτωση των bulkers, αυτό οδήγησε σε κάποια αποσύνδεση μεταξύ των τιμών της NB και της τρέχουσας κατάστασης της αγοράς και ο ρυθμός των παραγγελιών έχει μειωθεί σε σύγκριση με την έκρηξη δραστηριότητας που παρατηρήθηκε τον Ιούνιο. Τούτου λεχθέντος, ορισμένοι ιδιοκτήτες επενδύουν σε πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου με ιδιαίτερα ενδιαφέροντα νέα σχετικά με πλοία με εναλλακτικά καύσιμα.
Μια νορβηγική εταιρεία έχει υπογράψει συμβόλαιο για έως και έξι ultramaxes υδρογόνου/αμμωνίας. Περαιτέρω παραγγελίες ultramax έχουν προέλθει από την Globus Maritime, η οποία έχει συνάψει συμβάσεις για δύο μονάδες. Κοιτάζοντας προς το μέλλον, η Eastern Pacific φημολογείται ότι είναι σκοπεύει να καταβάλει 480 εκατομμύρια δολάρια για την εξαγορά 6 Newcastlemaxes αμμωνίας.