Το Instagram δεν αποτελεί μόνο μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά για κάποιους δημιουργούς περιεχομένου, είναι μία από τις πιο κερδοφόρες.

Παρά το γεγονός ότι έχει λιγότερους χρήστες από πλατφόρμες όπως το Facebook και το YouTube, το υψηλότερο ποσοστό αφοσίωσης του Instagram το καθιστά πιο κερδοφόρο. Το 2023, οι μέσες τιμές διαφημίσεων στο Instagram υπολογίστηκαν σε 3,56 $ κόστος ανά κλικ, μπροστά από κάθε πλατφόρμα εκτός από το LinkedIn.

Για τις διασημότητες με τους περισσότερους ακόλουθους στο Instagram και το “brand name” τους, η δημοφιλία αυτή μεταφράζεται σε τζίρους εκατομμυρίων, για χορηγούμενες διαφημίσεις. 

Δείτε τα εκτιμώμενα κέρδη τους ανά χορηγούμενη ανάρτηση, από τα δεδομένα της HopperHQ για τον Σεπτέμβριο του 2022.

Υπολογισμός των κερδών ανά διαφημιζόμενη ανάρτηση

Είναι αυτονόητο ότι οι λογαριασμοί Instagram με τους περισσότερου ακολούθους αποφέρουν τα περισσότερα χρήματα, ωστόσο ο αριθμός των ακολούθων δεν είναι ο μόνος καθοριστικός παράγοντας.

Κατά τη διεξαγωγή έρευνας για το σύνολο δεδομένων, η HopperHQ χρησιμοποίησε τόσο δημοσίως διαθέσιμα δεδομένα και αναφορές όσο και στατιστικά στοιχεία ιδιωτικής έρευνας για να μετρήσει τον αντίκτυπο διαφορετικών παραγόντων:

  • Αριθμός ακολούθων
  • Επίπεδα αφοσίωσης (προβολές, likes & σχόλια)
  • Κατηγορία Influencer (αθλήματα, μουσική, υποκριτική κ.λπ.)
  • Επιρροή

Και παρόλο που ο αριθμός των ακολούθων ήταν ο μεγαλύτερος παράγοντας επιρροής, ορισμένοι διάσημοι είχαν περισσότερες απολαβές από άλλους.

Κόστος των λογαριασμών Instagram με τους περισσότερους ακολούθους το 2022

Το άτομο με τους περισσότερους followers στο Facebook και το Instagram, ο αστέρας του ποδοσφαίρου Cristiano Ronaldo ηγείται της λίστας με τους πιο “ακριβούς” λογαριασμούς Instagram το 2022 για περιεχόμενο χορηγίας.

Υπολογίζεται ότι ο πρώην σταρ της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και της Ρεάλ Μαδρίτης μπόρεσε να λάβει περίπου 2,4 εκατομμύρια δολάρια ανά χορηγούμενη ανάρτηση το 2022. Με 442 εκατομμύρια ακόλουθους, ο Ρονάλντο εκτιμάται ότι χρεώνει σχεδόν μισό εκατομμύριο δολάρια ανά ανάρτηση περισσότερα συγκριτικά με τη δεύτερη στη λίστα, που είναι η Kylie Jenner.

 

Η «νεότερη αυτοδημιούργητη δισεκατομμυριούχος στον κόσμο» σύμφωνα με το Forbes, ήταν η δεύτερη στον κατάλογο με τους “χρυσούς” influencers, με κέρδη 1,8 εκατομμυρίων δολαρίων ανά χορηγούμενη ανάρτηση στο Instagram. Η Τζένερ, με πέντε από τους 20 κορυφαίους λογαριασμούς Instagram με τους περισσότερους ακολούθους, είναι επίσης το νεότερο άτομο μεταξύ αυτής της ομάδας των “μεγάλων εισοδηματιών” του Instagram.

Στο top 20 ήταν μουσικοί με γνωστά ονόματα, όπως η Ariana Grande, η Beyoncé και η Taylor Swift.

Τα μεγαλύτερα κέρδη ανά ακόλουθο

Αν και σχεδόν όλοι οι λογαριασμοί με τους περισσότερους ακόλουθους εκτιμήθηκε ότι κοστίζουν περισσότερο από αυτούς με χαμηλότερο αριθμό ακολούθων, η Katy Perry (Κατάταξη: 16η) ξεχωρίζει.

H Perry εκτιμήθηκε ότι αξιοποιεί καλύτερα την απήχησή της στο Instagram και κερδίζει περισσότερα συνολικά από το #17-19, παρά τους δεκάδες εκατομμύρια λιγότερους ακολούθους που έχει. Μάλιστα, υπολογίστηκε ότι κερδίζει περισσότερα ανά ακόλουθο από όλους τους 20 κορυφαίους.

Διαβάστε επίσης:

Τουρισμός, celebrities και influencers στα ελληνικά νησιά: Οι δύο όψεις του νομίσματος