Η φήμη μιας εταιρείας έχει γίνει απίστευτα σημαντική σήμερα, καθώς καταναλωτές και επενδυτές είναι πιο απαιτητικοί από ποτέ.

Το Axios Harris Poll 100 “μέτρησε” τη φήμη των πιο γνωστών εταιρειών στις Ηνωμένες Πολιτείες για περισσότερες από δύο δεκαετίες, μέσω έρευνας που διεξήγαγε ανάμεσα σε περισσότερους από 16.000 Αμερικανούς. 

Δεδομένα και Επισημάνσεις

Η βαθμολογία κάθε εταιρείας βασίζεται σε εννέα κατηγορίες. Αυτά είναι ο Χαρακτήρας, η Τροχιά, η Εμπιστοσύνη, ο Πολιτισμός, η Ηθική, η Ιθαγένεια, το Όραμα, η Ανάπτυξη, Τα παρεχόμενα προϊόντα και υπηρεσίες.

Το top 10 του Axios Harris Poll 100 προέρχεται από έναν συνδυασμό βιομηχανιών, όπως το λιανικό εμπόριο, η τεχνολογία και η αυτοκινητοβιομηχανία.

2023 Rank Company Score Score Category
#1
most reputable brands
Patagonia 83.5 Excellent
#2
most reputable brands
Costco 82.1 Excellent
#3
most reputable brands
John Deere 82.0 Excellent
#4
most reputable brands
Trader Joe’s 81.7 Excellent
#5
most reputable brands
Chick-fil-A 81.4 Excellent
#6
most reputable brands
Toyota 81.0 Excellent
#7
most reputable brands
Samsung 81.0 Excellent
#8
most reputable brands
Amazon 80.7 Excellent
#9
most reputable brands
USAA 80.6 Excellent
#10
most reputable brands
Apple 80.6 Excellent

 

Η μεγαλύτερη πτώση 

Tα brands που σημείωσαν τη μεγαλύτερες πτώση όσον αφορά τη φήμη τους το 2023 ήταν οι Taco Bell (-20), Netflix (-20), Target (-21), Chrysler (-22) και Tesla (-50).

Το Netflix, αν και έχει «άριστα» στην κατηγορία Προϊόντα και Υπηρεσίες, στις κατηγορίες “Character” και Citizenship βαθμολογείται ως απλά “καλή”

Η Tesla δέχθηκε το μεγαλύτερο χτύπημα φέτος και μια πιο προσεκτική ματιά στις βαθμολογίες της κατηγορίας της αποκαλύπτει μερικά ενδιαφέροντα συμπεράσματα.

Πετυχαίνοντας «άριστα» στα Προϊόντα & Υπηρεσίες, το Όραμα και την Τροχιά, είναι σίγουρο ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να θεωρούν την Tesla ως πρωτοπόρο στα ηλεκτρικά οχήματα.

Εκεί που έχει καταγράψει πτώση η εταιρεία, ωστόσο, είναι ο χαρακτήρας, η εμπιστοσύνη και η ιθαγένεια, τα οποία μπορεί να έχουν κάποια σχέση με την αντίληψη του κοινού για τον CEO της, Elon Musk. Ο δισεκατομμυριούχος έχει γίνει όλο και πιο ενεργός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα τελευταία χρόνια, και κάποιες δηλώσεις του ενδεχομένως να έχουν προκαλέσει το κοινό αίσθημα.