Tο φετινό Insurance Conference με τίτλο «Υποχρεωτική Ασφάλιση: Μπροστά σε νέες προκλήσεις και κίνητρα», άνοιξε το θέμα της υποχρεωτικότητας αλλά και των κινήτρων που ο κλάδος της Ιδιωτικής Ασφάλισης ζητά με επιχειρήματα.
Το 16th Insurance Conference #inco23, διοργανώνεται στις 14 Ιουνίου 2023, από την ethosEVENTS σε συνεργασία με το οικονομικό και επιχειρηματικό portal banks.com.gr και το ασφαλιστικό περιοδικό Insurance World και το portal insuranceworld.gr.

Στο Panel ΙΙΙ με τίτλο «Ασφαλιστικά Προϊόντα» και συντονιστή τον κ. Ερρίκο Μοάτσο, Αντιπρόεδρο ΔΣ, Ευρώπη Ασφαλιστική, ο κ. Γιώργος Γκοτζαγεώργης, Deputy Chief Commercial Officer & Sales Network Manager, AllianzΕυρωπαϊκή Πίστη, ανέφερε ότι από 1/6 έχουμε πετύχει την νομική ενοποίηση υπό την επωνυμία Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη. Σύντομμα θα μπορούν όλοι οι τομείς να λειτουργούν ενιαία. Το τελικό μας ορόσημο είναι στο τέλος του 2024. Οσον αφορά την εμπορική ενοποίηση, αρχές του 2024 θα έχει δημιουργηθεί κοινός κατάλογος προγραμμάτων. Στόχος μας είναι η εξασφάλιση καλύτερων προϊόντων για τους πελάτες και υπηρεσιών και αμοιβών για τους συνεργάτες μας.

Ο ίδιος σημείωσε ότι θα φέρουμε περαιτέρω εξειδικευμένες λύσεις όπως η παράταση εγγύησης, εξειδικευμένα προγράμματα με βάση τις νέες εξελίξεις στην αυτοκίνηση (ηλεκτροκίνηση κλπ). Καινοτόμα προγράμματα για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής. Πολύ σύντομα θα καταθέσουμε μια καινοτόμο πρόταση για το σύστημα υγείας. Σύγχρονα συνταξιοδοτικά προϊόντα. Στόχος είναι να βρισκόμαστε με ένα τουλάχιστον προϊόν σε κάθε σπίτι.

Ο κ. Γκοτζαγεώργης τόνισε ότι η επόμενη μέρα για εμάς είναι συνυφασμένη με τα φυσικά δίκτυα. Οι 6.500 συνεργάτες μας, μας έφεραν στην κορυφή και θα συνεχίσουμε. Ωστόσο αυτό από μόνο του δεν είναι αρκετό. Θα θωρακίσουμε τους συνεργάτες μας μέ νέα ψηφιακά προϊόντα και εργαλεία.

Ο κ. Στάθης Τσαούσης, Διευθυντής Τομέα Πωλήσεων & Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, ERGO, ανέφερε ότι οι εταιρείες έχουν αναγνωρίσει την προτεραιότητα του ESG με στόχο την βιωσιμότητα. Τα θέματα που ανακύπτουν από αυτές τις επιταγές είναι πολλά και ποικίλα και η ενσωμάτωσή τους αποτελεί πρόκληση καθώς επηρεάζει όλα τα επίπεδα λειτουργίας. Το κανονιστικό πλαίσιο επιβάλλει την συμμόρφωση σε αυτά τα διαρκώς μεταβαλλόμενα πρότυπα. Χρειάζεται αναθεώρηση πρακτικών, επένδυση σε τεχνολογία και εκπαίδευση. Όλα αυτά έρχονται και λειτουργούν συνδυαστικά. Πρέπει όλοι οι φορείς να συνεργαστούν αρμονικά.

Όλοι μας τα τελευταία χρόνια γνωρίζουμε πράγματα εντελώς καινούρια που μας βοηθούν να προχωρήσουμε στην επόμενη μέρα. Η ασφαλιστική αγορά είναι στο σύνολό της σε μία διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού, καθώς το μέλλον προμηνύεται κατά βάση ψηφιακό. Θα επηρεάσει όλο τον κλάδο, από την δημιουργία προϊόντων, τους διανεμητές, τα κόστη και τις αποζημιώσεις. Προσφέρει την δυνατότητα παροχής εξατομικευμένων προϊόντων, συνδεδεμένα με το lifestyle και τις απαιτήσεις του κάθε πελάτη. Ήδη πραγματοποιούμε τεράστια ανάλυση δεδομένων για να το πετυχαίνουμε αυτό.

Ο κ. Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Head of Corporate Marketing, Interamerican, ανέφερε ότι υπάρχουν τρία επίπεδα που χαρακτηρίζουν κάθε προϊόν μας: Υπάρχει το Core core product, που αφορά αυτό καθεαυτό το προϊόν, το εμπειρικό κομμάτι που χτίζουμε με τους πελάτες και τρίτο όλες οι συναφείς υπηρεσίες που έρχονται και συνθέτουν την εμπειρία του πελάτη.

Ο ίδιος επεσήμανε ότι η καινοτομία είναι κρίσιμης σημασίας. Το digital insurance είναι μία καινοτομία που μπορεί να οδηγήσει την αγορά παραπέρα. Η ενσωμάτωση του ΑΙ, των Chat Box, internet of things αποτελούν τα ζητούμενα της νέας εποχής. Η καινοτομία παράγεται στο χώρο της πραγματικής οικονομίας και όχι στο εργαστήριο. 

Ο κ. Φραγκουλόπουλος ανέφερε ότι το οικοσύστημα είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα έννοια. Παλαιότερα αφορούσε λειτουργίες στο φυσικό περιβάλλον. Σήμερα όλες οι λειτουργίες μπορούν να μπουν σε μία πλατφόρμα, στην οποία συμμετέχουν και third parties. Υπάρχει μια πρόβλεψη ότι μέχρι το τέλος του 2030 το παγκόσμιο οικοσύστημα του insurance θα αποτιμάται σε 60 τρισ. Δηλαδή 10 φορές η σημερινή αγορά.

ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ/PHOTOPRESS Θ&Α ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΙ