Στρατηγικός στόχος για το 2023 είναι η κερδοφορία και η διεύρυνση πελατών σε ένα από τα 140 ασφαλιστικά προϊόντα που διαθέτει η ΝΡ, αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο γενικός διευθυντής της NP Ασφαλιστικής, κ. Νίκος Ζάχος, μιλώντας στο iw για τους στόχους και τις προσδοκίες για το 2023.
στην Έλενα Ερμείδου
iw? Ποια είναι η παρακαταθήκη που άφησε το 2022 στην ασφαλιστική αγορά; Τι έγινε το 2022 και ποιος ήταν ο αντίκτυπος στις εργασίες σας;
απ. Η παρακαταθήκη του 2022 στην ασφαλιστική αγορά ήταν η ανθεκτικότητα που έδειξε σε μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), η άνοδος παραγωγής ήταν μεν μικρή, αλλά τουλάχιστον η ασφαλιστική αγορά άντεξε στις πιέσεις και της πανδημίας –και τις επιπτώσεις του πολέμου στην Ουκρανία, με την εκτίναξη του ενεργειακού κόστους και του πληθωρισμού στις επιχειρήσεις–, στην πτώση των τιμών μετοχών και ομολόγων, στις επιπτώσεις από την κλιματική αλλαγή με τις πολλές φυσικές καταστροφές.
Σίγουρα, τα αποτελέσματα που παρουσίασε η ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα δεν ήταν ενθουσιώδη, αλλά τουλάχιστον κατάφερε να κρατήσει μια ισορροπημένη στάση απέναντι στα προβλήματα.
Η NP Ασφαλιστική κατάφερε να κινηθεί και πάλι ανοδικά και μάλιστα διατηρώντας τα ασφάλιστρα στα ίδια επίπεδα. Το σημαντικό για την εταιρεία μας είναι ότι έχουμε καταφέρει να διαμορφώσουμε μια μεγαλύτερη διασπορά στο χαρτοφυλάκιό μας, αυξάνοντας τις ασφαλίσεις περιουσίας και τις γενικές αστικές ευθύνες, όπως ήταν ο στόχος μας. Για μία ακόμη φορά, θα παρουσιάσουμε θετικά αποτελέσματα τόσο σε επίπεδο παραγωγής όσο και σε επίπεδο κερδοφορίας, ενώ θα είμαστε και πάλι πολύ ψηλά στους δείκτες φερεγγυότητας, όπου, όπως είναι γνωστό, η NP Ασφαλιστική αποτελεί μία από τις κεφαλαιακά ισχυρότερες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα.
iw? Ποια θέματα βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα σας το 2023;
απ. Ο στόχος της κερδοφόρας ανάπτυξης παραμένει πάντα στρατηγικός στόχος για την NP Ασφαλιστική. Η μεγάλη (σε επίπεδα 90%) διατηρησιμότητα των συμβολαίων μας είναι δεδομένος στόχος και από εκεί και πέρα η διασπορά του ασφαλιστικού χαρτοφυλακίου σε πολλούς κλάδους, η διεύρυνση των πωλήσεων σε κάθε προϊόν από τα 140 ασφαλιστικά προϊόντα που διαθέτουμε αποτελεί μια βασική μας κίνηση ανάπτυξης. Μας ενδιαφέρει κάθε πελάτης σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, και μπορούμε να καλύψουμε κάθε ανάγκη που μπορεί να ανακύψει στις Γενικές Ασφαλίσεις.
Περισσότερα στο insuranceworld.gr