Ο Όμιλος HotelBrain παρέθεσε το Sym.posh!um 2, την Δευτέρα 13 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία της Αθήνας, σε συνέχεια του Sym.posh!um 1, που είχε πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο του 2017. Και αυτή τη φορά, την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους περισσότεροι από 300 προσκεκλημένοι -εκπρόσωποι φορέων του Τουρισμού, πολιτικοί, επενδυτές, στελέχη τραπεζών, επιχειρηματίες και δημοσιογράφοι.
Ο Πρόεδρος και Ιδρυτής της HotelBrain, Πάνος Παλαιολόγος, καλωσορίζοντας τους προσκεκλημένους σχολίασε χαρακτηριστικά ότι από το Sym.posh!um 1 μεσολάβησε μια πρωτοφανής περίοδος για τον Τουρισμό που τα είχε όλα: οικονομική κρίση με καταρρεύσεις και κόκκινα δάνεια, απανωτά ρεκόρ, κορονοιό, υγειονομικά πρωτόκολλα, έλλειψη προσωπικού, υψηλό πληθωρισμό, πόλεμο στην Ευρώπη και τέλος είχε αυτό που χαρακτηριστικά ο ίδιος αποκαλεί την αρχή της «ελληνικής τουριστικής άνοιξης».
Στην ομιλία του μάλιστα είχε την ευκαιρία να μοιραστεί την εξέλιξη του Ομίλου, αναφέροντας ότι σήμερα μέσω μακροχρόνιων μισθώσεων κατέχει το 1% του συνολικού αριθμού των ξενοδοχείων της χώρας (95 ξενοδοχεία με 7.300 δωμάτια σε 39 προορισμούς στην Ελλάδα), καθώς και ότι μέσω του «Plug & Play» μοντέλου ανάπτυξης που εφαρμόζει, εκτιμάται ότι σε έναν ορίζοντα 5ετίας θα έχει υλοποιηθεί ο τελικός στόχος του που είναι να ξεπεράσει τα 20.000 δωμάτια + και το 1,5 εκ. μοναδικούς φιλοξενούμενους.
Τέλος και κυριότερα, ο Πάνος Παλαιολόγος ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική στόχευση του Ομίλου HotelBrain, που επικεντρώνεται στην παροχή ενός οργανωμένου και ολοκληρωμένου τουριστικού προϊόντος προς τον τελικό πελάτη του. Είπε συγκεκριμένα: «Στρατηγική μας επιδίωξη είναι η διαμόρφωση ενός ευρύτερου οικοσυστήματος, μέσα από στρατηγικές συνεργασίες υψηλών συνεργειών και οικονομιών κλίμακας, το οποίο θα παρέχει «one stop solution» στον εισερχόμενο τουρισμό της χώρας μας, κάτι το οποίο εκτιμώ ότι θα κάνει τη διαφορά. Βασικές μας επιδιώξεις είναι πρώτον η προσαύξηση της προστιθέμενης αξίας του ομίλου μας στην συνολική συστημική αξία κατανάλωσης (total spending) που κάνουν οι φιλοξενούμενοι πελάτες μας και δεύτερον η παροχή ολοκληρωμένων και αναβαθμισμένων υπηρεσιών προς τον τελικό πελάτη, με στόχο την βελτίωση της αντιλαμβανόμενης αξίας του παρεχόμενου προϊόντος».