Παρά την νηνεμία που επικρατεί στο προσκήνιο της ακτοπλοϊας στο παρασκήνιο τα σενάρια δίνουν και παίρνουν, μεσούσης της τουριστικής περιόδου και των θετικών μηνυμάτων που έρχονται (κυρίως) από την νησιωτική Ελλάδα.

 Γεγονός, που συνδυαστικά με τη μικρή υποχώρηση των τιμών (ναυτιλιακών) καυσίμων έχει ενεργοποιήσει- εκ νέου- το πρόσω στο μέτωπο Attica Συμμετοχών- ΑΝΕΚ.
Με την Tρ. Πειραιώς να έχει “κλείσει” ένα μέτωπο (μέσω της συγχώνευσης με απορρόφηση της Euromedica από το Ερρίκος Ντυνάν) επιχειρείται να “κλείσει” και το ακτοπλοϊκό.
  •    Τραπεζικές πηγές υποστηρίζουν, πως είναι θέμα λίγων εβδομάδων η έγκριση του ύψους “κουρέματος” των τριψήφιων υποχρεώσεων/βαρών της κρητικής εταιρείας προκειμένου να συγχωνευθεί (απορροφηθεί) στην συνέχεια από την Attica Συμμετοχών.
Στην Ακτή Μιαούλη θεωρούν “κλεισμένη” την διαδικασία με την ολοκλήρωση της να οδηγεί στην επόμενη φάση του εξορθολογισμού του νέου σχήματος, που σε εύλογο (και επενδυτικά) χρόνο θα βγει προς πώληση από την Τρ. Πειραιώς.
Όσον αφορά την συγκεκριμένη στην διοίκηση της τράπεζας δεν φαίνεται να έχουν καταλήξει εάν το deal- όταν θα γίνει- θα έχει ενιαία μορφή ή επί μέρους.

 

Η Attica Group ως εισηγμένη συμμετοχών “καλύπτει” τις Superfast, Blue Star, Hellenic Sea Ways με την διοίκηση Μάγειρα να δίνει βάρος τελευταία και στον ξενοδοχειακό κλάδο (πρόσφατη εξαγορά του ιστορικού Tinos Beach από την θυγατρική στο hoteling).

Προφανώς για να προσδώσει ακόμη μεγαλύτερη (υπερ) αξία στο περιουσιακό στοιχείο διεκδικώντας τίμημα μεγαλύτερο από τα 211,5 εκατ. € (της τρέχουσας χρηματιστηριακής αξίας).