Σε περιόδους αστάθειας και αναταραχής, κερδισμένοι βγαίνουν-συνήθως- οι ριψοκίνδυνοι και οι προνοητικοί.
Οταν μάλιστα αυτός ο συνδυασμός λειτουργεί ενιαία, τότε τα αποτελέσματα μπορεί να είναι θεαματικά.
Κερδισμένοι από την κρίση, την εισβολή της Ρωσίας τις συνακόλουθες εξελίξεις σε ενέργεια, μεταφορές οι Greeks του shipping, που έχουν αναλάβει το μεγαλύτερο μέρος της μεταφοράς ρωσικού πετρελαίου προς την Ευρώπη και τρίτες χώρες.
Το LNG, η γερμανική ετοιμότητα και οι business Γ. Προκοπίου
Παράλληλα ελέγχουν τα περισσότερα φορτία μεταφοράς LNG από τις ΗΠΑ στην Ευρώπη.
- TMS Tankers (Γιώργος Οικονόμου), Minerva Maritime (Aνδρέας Μαρτίνος) φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις του ΙΜΟ και άλλων διεθνών ναυτιλιακών φορέων (ενδεικτικά imo.org) ενώ ονόματα των Νίκου Τσάκου, Βαγγέλη Μαρινάκη, Νικόλα Μαρτίνου είναι στα tops της Marine Information Servicers.
Το ενδιαφέρον; οι Ελληνες εφοπλιστές συνεχίζουν να “χτίζουν” κυρίως containerships και LNG carriers, με ενδεικτική την εγγραφή στα βιβλία παραγγελιών-στοιχεία πρώτου τριμήνου- για 32 μονάδες, οι 22 σε ναυπηγεία της Ν.Κορέας (αξίας 2,8 δισ.€).
Σημειωτέον, πως από τα 32 τα 21 είναι μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, 7 μεταφοράς LNG, 2 φορτηγά και 2 δεξαμενόπλοια με συμβόλαια για λογαριασμό των Αριστείδη Πίττα, Μαρία Αγγελικούση, Δρ Ιωάννη Κούστα κ.α.