“Sharing is caring” είναι το μότο της κ. Ξένιας Κούρτογλου, MSc. Ιδρύτρια Focus Bari, e-satisfaction, MEX Σύμβουλος Προσωπικής Ανάπτυξης, Συγγραφέας, όπως ανέφερε στην ομιλία της “My Roadmap in the Digital World” στο πλαίσιο του 2ου Συνεδρίου Women in Digital 2022.
Κάνοντας μια ιστορική αναδρομή της εταιρείας, η κα. Κούρτογλου εστίασε σε ημερομηνίες-σταθμούς για τη Focus Bari και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε:
- Στο 1988 όταν ξεκίνησε το ταξίδι για την εταιρεία μας. Τότε, δίναμε τις εκθέσεις ακροαματικότητας ραδιοφώνου και σε δισκέτες και γραπτώς.Αποδεικνύεται έτσι ότι η τεχνολογία ήταν στο πετσί μας από την αρχή
- Στο 1993 όταν έγινε η πρώτη πανελλαδική έρευνα για την κινητή τηλεφωνία
- Στο 1995 όταν διεξήχθη η πρώτη πανελλαδική έρευνα για το ίντερνετ
- Στο 2016 όπου έγινε ξανά μια πανελλαδική έρευνα για το διαδίκτυο όπου φάνηκε το ίντερνετ να έχει στην Ελλάδα 94% διείσδυση. Η χρήση του ίντερνετ ανάμεσα σε άνδρες και γυναίκες φάνηκε να είναι ίση.
- Στο 1998 όταν η focus bari έγινε η πρώτη εταιρεία ερευνών με δική της ιστοσελίδα,
- Στο 2000 όταν λάνσαρε το web id.
Στο σημείο αυτό η κα Κούρτογλου τόνισε την ανάγκη να βλέπουμε το καινούργιο με θετική ματιά, καθώς είναι ένα κλειδί στον δρόμο προς την ανάπτυξη.
“Η εξέλιξη είναι συνυφασμένη με την αλλαγή. Αυτή η αλλαγή χωρίς πρέπει να γίνεται χωρίς ενοχή” τόνισε.
Συνεχίζοντας την αναδρομή, η κα Κούρτογλου είπε πως κάποτε ήταν η μόνη που δούλευε στο interactive advertising.
Δείτε παρακάτω κάποια από τα σημαντικότερα σημεία της παρουσίασής της: