γράφει η Ξενοδόχος

Εντυπωσιακή είσοδο στο 2022, με διαχείριση 6 νέων μεγάλων ξενοδοχείων ανακοίνωσε χθες η διοίκηση της SWOT Hospitality η οποία σήμερα διαχειρίζεται ξενοδοχεία με τζίρο 50 εκατ. ευρώ, μεταξύ των οποίων το ΝΙΚΚΙ Beach και το Moxy Patra Marina.

O πρόεδρος κι εκ των βασικών μετόχων της SWOT κ. Στέλιος Κουτσιβίτης αναφέρθηκε στους 5 πυλώνες της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας:

  1. Δημιουργία μιας πλατφόρμας management ξενοδοχείων με διεθνή brands,
  2. Συνεργασία με θεσμικούς, διεθνείς και τοπικούς επενδυτές, real estate developers και private equity funds που επενδύουν στον τουρισμό,
  3. Συμμετοχή σε επενδύσεις σε συνεργασία με θεσμικούς επενδυτές,
  4. Μίσθωση επώνυμων ξενοδοχείων
  5. Επέκταση εκτός Ελλάδος, εστιάζοντας στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης

Η SWOT Hospitality, ειδικεύεται στην διαχείριση και ανάπτυξη τουριστικών ακινήτων, στις τουριστικές επενδύσεις, το Sales & Marketing και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Τα 6 νέα ξενοδοχεία του 2022 είναι:

  1. Magma Resort Santorini,
  2. The Unbound Collection by Hyatt που ανοίγει το Μάιο του 2022, ιδιοκτησίας της οικογένειας Παπακαλιάτη,
  3. Moxy Athens City (Marriott International) στην καρδιά της Αθήνας που θα λειτουργήσει το Μάρτιο, ιδιοκτησία των Dimand και Prodea,
  4. Monasty by Autograph Collection της Marriott International με έναρξη λειτουργίας τον Ιούλιο και θα είναι το πρώτο διεθνές ‘’επώνυμο’’ ξενοδοχείο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ιδιοκτησία της Μηχανικής Περιβάλλοντος,
  5. Υi Mykonos της ιδιοκτησίας ORA Hospitality που κάνει το ντεμπούτο του τον Ιούλιο και αποτελεί ιδιοκτησία  του Ομίλου Sawiris
  6. Lindian Village Rhodes, ιδιοκτησία του επενδυτικού κεφαλαίου Zetland Capital.

Στέλιος Κουτσιβίτης

 

“Ο τουρισμός έχει αποδείξει ότι είναι μεγάλη ελπίδα με συνεχιζόμενη, αναπτυξιακή προοπτική για την ελληνική οικονομία. Τόσο οι εγχώριοι επενδυτές έχουν αποδείξει ότι μπορούν να παίξουν σημαίνοντα ρόλο όσο και οι ξένοι οι οποίοι συνεχίζουν να επιδεικνύουν μεγάλο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά και μπορούν να συνεισφέρουν περαιτέρω, δίνοντας προστιθέμενη αξία στο εγχώριο τουριστικό προϊόν¨

 

Για την ίδια τη SWOT στην παρούσα φάση, πέραν της πιο ‘’παραδοσιακής’’ δραστηριότητας στον τομέα της διαχείρισης με 25 ξενοδοχεία και 1.000 δωμάτια, η εταιρεία θα επιδιώξει

  • “με τη λογική της μειοψηφίας τη συμμετοχή σε επενδύσεις εντός της επόμενης τριετίας, ενώ μπαίνουμε και στο κομμάτι της μίσθωσης προς εξασφάλιση μελλοντικών αποδόσεων”.

 

Πάνος Κωνσταντινίδης

Για το DNA της SWOT μίλησε ο κ. Πάνος Κωνσταντινίδης, διευθύνων σύμβουλος και εκ των βασικών μετόχων της εταιρείας:

Γιώργος Κωνσταντινίδης

“Μας ενδιαφέρουν πολυτελή, σύγχρονα, μοντέρνα ξενοδοχεία σε προορισμούς με προοπτική, που διαθέτουν υψηλής αισθητικής και μοντέρνα αρχιτεκτονική, με μοναδικά concepts στο κομμάτι της εστίασης”, ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ένας από τους βασικούς μετόχους της SWOT, , είναι επίσης ο κ. Γιώργος Κωνσταντινίδης, ιδρυτής συγχρόνως της εταιρείας ο οποίος, παρεμπιπτόντως είναι διευθύνων σύμβουλος της R.E.D.S. του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ καθώς και ο κ. Νίκος Κωνσταντινίδης.

Νίκος Κωνσταντινίδης

Η εταιρεία ιδρύθηκε τον Μάιο του 2013 και σήμερα διαχειρίζεται ξενοδοχεία διεθνών εμπορικών brands όπως η Marriott International Inc., η Hyatt Hotels Corporation, η Nikki Beach Hotels & Resorts έχοντας επίσης πιστοποίηση σαν white label operator (WLO) από την Accor S.A., την Intercontinental Hotels & Resorts και την Leading Hotels of the World. Οι μέτοχοι και τα στελέχη της εταιρείας έχουν σημαντικότατη εμπειρία στο χώρο των επενδύσεων και της διαχείρισης ξενοδοχείων έχοντας αναπτύξει μερικές από τις πιο υψηλού προφίλ ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδας και της Νότιο Ανατολικής Ευρώπης.

Οι υπηρεσίες της SWOT Hospitality εκτείνονται σε ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών από την διαχείριση ξενοδοχείων εστιάζοντας στα μοναδικά χαρακτηριστικά και την ιδιαίτερη ταυτότητα κάθε ακινήτου, την ανάπτυξη τουριστικών ακινήτων (συμμετέχει στη σχεδίαση και ανάπτυξη τουριστικών έργων για λογαριασμό σημαντικών επενδυτών του κλάδου φιλοξενίας καθώς επίσης και στην επιλογή διεθνών ξενοδοχειακών brands), τις πωλήσεις και το marketing, μέχρι τη συμβουλευτική, τη διαχείριση τουριστικών επενδύσεων αλλά και την οργάνωση Forum.