Η αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα έφθασε το 2017 τα 29,16 τρισ. γιουάν (περίπου 4,5 τρισ. δολάρια), αυξημένη κατά 11,7% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιοποίησε σήμερα το υπουργείο Εμπορίου στο συνέδριο 2018 China E-commerce Convention στο Πεκίνο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου προϊόντων ανήλθε στα 16,87 τρισεκ. γιουάν, αυξημένη κατά 21% σε ετήσια βάση ενώ των υπηρεσιών στα 4,96 τρισεκ. γιουάν, αυξημένη κατά 35,1%.

Οι λιανικές πωλήσεις μέσω διαδικτύου διαμορφώθηκαν στα 7,18 τρισεκ. γιουάν, με 1,24 τρισεκ. να προέρχονται από αγροτικές περιοχές της Κίνας, σύμφωνα με την έκθεση.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο ηγείται της ψηφιακής οικονομίας της Κίνας και βοήθησε να μειωθεί πέρυσι η φτώχεια στις αγροτικές περιοχές, σύμφωνα με τον Τσιαν Φανγκλί, από το τμήμα ηλεκτρονικού εμπορίου και πληροφοριοποίησης του υπουργείου.

«Το 2018, το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κίνα αναμένεται να συνεχίσει να αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς», δήλωσε ο Τσιαν. «Αναμένουμε το ηλεκτρονικό εμπόριο να συνεχίσει να αναπτύσσεται περαιτέρω στην Νοτιοανατολική Ασία, την Αφρική και τη Λατινική Αμερική».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ