Περίπου 18 μήνες μετά την ανακήρυξη της παγκόσμιας πανδημίας από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η KPMG επιστρέφει με την ετήσια έρευνα της στους CEOs, στη χώρα μας και παγκοσμίως με στόχο την εκτίμηση των αλλαγών στις στρατηγικές και τους προβληματισμούς των ηγετικών στελεχών σε αυτή την απαιτητική εποχή. Η έρευνα “CEO Outlook”, η μεγαλύτερη ετήσια έρευνά της KPMG που για 4η συνεχή χρονιά περιλαμβάνει ελληνικά στοιχεία, βασίζεται στις απόψεις για το μέλλον 1 325 CEOs από 11 σημαντικές αγορές και 50 CEOs από την Ελληνική αγορά.
Ειδικότερα, οι σημερινοί Έλληνες CEOs μεταξύ άλλων δεν κρύβουν την αισιοδοξία τους για το αύριο, εστιάζουν στις ψηφιακές δυνατότητες, δίνουν προτεραιότητα στους ανθρώπους και επικεντρώνονται στον σκοπό ώστε να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους και να αναδυθούν ισχυρότεροι. Γενικά, φαίνεται να ενστερνίζονται και να ακολουθούν σε μεγάλο βαθμό τις απόψεις των CEOs παγκοσμίως για τις προκλήσεις που έχει επιφέρει η πανδημική κρίση, καθώς και για τις προοπτικές ανάπτυξης που παρουσιάζει η επόμενη ημέρα. Ωστόσο, παρουσιάζουν και κάποιες διαφορές.
Τα παραπάνω είναι μόνο μερικά από τα ευρήματα της έρευνας που θα παρουσιαστούν την Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2021 στις 15:00-16:00 διαδικτυακά. Για να παρακολουθήσετε την εκδήλωση παρακαλώ δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ.