Ο κλάδος των τροφίμων αντιστάθηκε εν μέσω πανδημίας και παρά την απώλεια στον κλάδο της Horeca, κατέγραψε αυξημένη την κατανάλωση εντός σπιτιού.
Τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η ιστορική βιομηχανία Ε.Ι. Παπαδόπουλος επιβεβαίωσαν την παραπάνω τάση που παρατηρήθηκε.
Η εταιρεία εμφάνισε το 2020 πωλήσεις 179,128 εκατ. από €173,8 εκατ. το 2019 σημειώνοντας αύξηση 2,9% έναντι του 2019. Παράλληλα, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €14,9 εκατ. (2019: €14,1 εκατ.) σημειώνοντας αύξηση κατά 5,6%, ενώ τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε €11,57 εκατ. (+6,4% από το 2019)
Πιο συγκεκριμένα το 2020:
-Η Πράσινη σειρά των μπισκότων ήταν οδηγός ανάπτυξης και σημαντικός πυλώνας μέσα από νέα λανσαρίσματα αλλά και περαιτέρω ενίσχυση κωδικών χωρίς ζάχαρης όπως Μιράντα, Πτι – Μπερ, Digestive & Μπισκότα Βρώμης
-Η κατηγορία των απολαυστικών μπισκότων σημείωσε άνοδο και μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης με τα Caprice, choco-coated Μπισκότα και τα 2πλοΓεμιστά
-Τα Cream Crackers, στηριζόμενα στην σταθερά επιτυχημένη επικοινωνίας των τελευταίων χρόνων, συνέχισαν να έχουν μια καλή απόδοση
δ) Η νέα επικοινωνία των Krispies είχε ως αποτέλεσμα την διψήφια αύξησης της μάρκας