Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η έρευνα που διεξήγαγε η Focus Bari | YouGov σχετικά με τις συνήθειες αγοράς από τα σουπερμάρκετ αλλά και κατανάλωσης συγκεκριμένων ειδών τροφίμων.
Καταλυτικά,  όπως αποδεικνύεται, λειτούργησε η πανδημία στην διαμόρφωση των νέων συνθηκών όσον αφορά τις αγορές των Ελλήνων καταναλωτών.
Τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι:
  • 4 στους 10 Έλληνες ψώνισαν τουλάχιστον μια φορά είδη σουπερμάρκετ online, επιπλέον 1 στους 3 σκέπτονται να υιοθετήσουν αυτή την συνήθεια στο μέλλον, ενώ…
  • 13% προτιμούν τo online κανάλι ως το κύριο για τα ψώνια σουπερμάρκετ και 9% δηλώνουν ότι θα έχουν την online εκδοχή ως κύριο κανάλι στο μέλλον.
  • 9 στους 10 online supermarket shoppers έχουν ψωνίσει απευθείας από το eshop της αλυσίδας που προτιμούν, ενώ 1 στους 3 έχουν ψωνίσει είδη supermarket μέσω του app ενός food delivery service.
  • Κατά την περίοδο της πανδημίας περισσότεροι από 1 στους 3 Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να έχουν αυξήσει την αγορά Φρέσκων φρούτων & λαχανικών, και προϊόντων καθαρισμού.
  • Αντιθέτως, κατακόρυφη είναι η μείωση της κατανάλωσης προμαγειρεμένων γευμάτων και έτοιμου φαγητού, καθώς και αλκοόλ.

Δείτε ολόκληρη την παρουσίαση της έρευνας εδώ