Γράφει η «ξενοδόχος»
«Πράσινο» από τον υπουργό Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη έλαβε το πρόγραμμα συνδιαφήμισης του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού με τον μεγαλύτερο εγχώριο αερομεταφορέα. Η AEGEAN είχε απευθύνει πρόσκληση ήδη από τα τέλη Φεβρουαρίου στον ΕΟΤ για το φετινό πρόγραμμα συνδιαφήμισης, σύμφωνα με την οποία η εταιρεία θα υλοποιήσει πρόγραμμα προβολής του ελληνικού τουρισμού για το χρονικό διάστημα από τον Απρίλιο έως τον Δεκέμβριο του 2021.
Όπως επισημαίνεται στη σχετική απόφαση που δημοσιεύεται στη «Διαύγεια», το πρόγραμμα συνδιαφήμισης είναι «σύμφωνο με το γενικότερο ‘’Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ Ελληνικού Τουρισμού του υπουργείου Τουρισμού και του Ε.Ο.Τ. για το 2021, με την ειδικότερη στόχευση της διαφημιστικής καμπάνιας τουριστικής προβολής της χώρας για το 2021, καθώς και με το νέο αφήγημα για την τουριστική προβολή της χώρας διεθνώς μετά την πανδημία του κορωνοϊού και ως εκ τούτου κρίνεται ως συμφέρον’’.
Με βάση το πρόγραμμα συνδιαφήμισης, και τον πίνακα κατανομής των επιμέρους δαπανών, το προτεινόμενο ποσοστό συμμετοχής του Ε.Ο.Τ. ανέρχεται στο 50% του συνολικού προγράμματος.
H νέα καμπάνια συνδιαφήμισης θα επικεντρωθεί στα πλεονεκτήματα της Ελλάδας σε σχέση με τις ευρωπαϊκές χώρες, καθώς επίσης και στο πόσο διαφορετικά βιώνουν οι ταξιδιώτες τις εμπειρίες τους όταν βρίσκονται στη χώρα μας. Θα προβληθεί σε 10 χώρες, μέσω online καναλιών, που θα στοχεύουν αποκλειστικά σε όσους ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν.
Πέρυσι, στο αντίστοιχο πρόγραμμα συν-διαφήμισης ΕΟΤ- Aegean, η διαφημιστική εκστρατεία «έτρεξε» σε 11 ευρωπαϊκές αγορές-στόχους, μεταβάλλοντας καθημερινά τη συχνότητα προβολής σε κάθε χώρα, ανάλογα με τα επιδημιολογικά δεδομένα και τα διαθέσιμα στοιχεία για την πρόθεση ταξιδιού, καθορίζοντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο το πιο αποτελεσματικό μίγμα χωρών. Παράλληλα, προβλήθηκε σε όλα τα κανάλια της AEGEAN, τόσο στα social media της αεροπορικής, όσο και στις οθόνες και την ψηφιακή πλατφόρμα ψυχαγωγίας AEGEAN Stream εντός των αεροσκαφών.
Με βάση τα περυσινά αποτελέσματα της καμπάνιας “Greece. More than a Destination”, υπήρξαν 40 εκατ. θεάσεις (impressions) και 3,5 εκατ. προβολές (video views). Με βάση τα στοιχεία που προέκυψαν, ποσοστό 32% των αεροπορικών κρατήσεων έγινε σε διάστημα 0-7 ημερών πριν την πτήση και 16% μεταξύ 8-14 ημερών πριν την πτήση (κρατήσεις last minute).
Το 34% αυτών που έκλεισαν εισιτήριο, έμειναν στην Ελλάδα περισσότερες από 12 ημέρες και 22% από 8-14 ημέρες, ενώ οι περισσότερες αναζητήσεις για την Ελλάδα, έγιναν από το Μόναχο, το Ντίσελντορφ και τη Βιέννη. Οι χρήστες είδαν την καμπάνια, κυρίως από τα κινητά τους, όμως επέλεξαν να κάνουν κράτηση από το desktop.