Ο κατασκευαστικός όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ, θα υποκαταστήσει τον όμιλο Καλογρίτσα σε τέσσερις σημαντικές εργολαβίες που βρίσκονται σε εκτέλεση. Ταυτόχρονα αναζητείται φόρμουλα και για την αντικατάστασή του στις -προς υπογραφή- τέσσερις συμβάσεις του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος (συνολικού προϋπολογισμού περί τα 250.000.000 ευρώ).
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει υπάρξει συμφωνία μεταξύ της Attica Bank, του ομίλου Καλογρίτσα και του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ η οποία ακολουθεί το προηγούμενο παράδειγμα της ΑΕΓEΚ.
Για να μην ζημιωθεί η Attica Bank με εκατομμύρια Ευρώ από τις εγγυητικές επιστολές που έχει εκδώσει για τον όμιλο Καλογρίτσα («Τοξότης»), αν κηρυχθεί έκπτωτος από τα έργα, η διοίκηση του τελευταίου συμφώνησε να αναλάβει τις εργολαβίες η «ΑΚΤΩΡ».
Η αλήθεια είναι ότι η κατασκευαστική εταιρεία ΑΚΤΩΡ πριν από 3 χρόνια, είχε βγάλει από τη δύσκολη θέση τις τράπεζες και στην περίπτωση της ΑΕΓΕΚ, αναλαμβάνοντας την εκτέλεση των εργασιών στο μετρό Θεσσαλονίκης.
Στις συμβάσεις που αναλαμβάνει η ΑΚΤΩΡ περιλαμβάνεται η κατασκευή του οδικού άξονα Καλλονής – Σιγρίου στη Λέσβο (το είχε αναλάβει η κοινοπραξία «Αναστηλωτική» – «Τοξότης» – «Ελληνική Υδροκατασκευή» και θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί από το 2015!), προϋπολογισμού 35.000.000 ευρώ, για το οποίο προ διετίας είχε υπογραφεί συμπληρωματική σύμβαση 13.000.000 ευρώ.
Περιλαμβάνεται επίσης άλλο ένα έργο-σίριαλ, η τηλεθέρμανση της Φλώρινας, προϋπολογισμού 41.300.000 ευρώ, που επίσης έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια.
Η υπεργολαβία που είχε αναλάβει η Τοξότης του ομίλου Καλογρίτσα αφορούσε την κατασκευή δικτύων τηλεθέρμανσης για την τροφοδότηση του οικισμού Φλώρινας με θερμική ενέργεια, για την κάλυψη των αναγκών θέρμανσης και ζεστού νερού χρήσης των κτιρίων της πόλης.
Στο «πακέτο» που αναλαμβάνει η ΑΚΤΩΡ περιλαμβάνονται και τα έργα αποχέτευσης του Διονύσου, προϋπολογισμού περί τα 16.000.000 ευρώ, τα οποία είχε αναλάβει το 2014 η «Τοξότης» με έκπτωση 48,8%. Το τέταρτο έργο βρίσκεται στην περιοχή του Πειραιά.