Μία από τις πρώτες χώρες στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη όπου η PayPal προχωρά σε τοπική προσαρμογή του περιεχομένου της είναι η Ελλάδα.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η τοπική γλωσσική προσαρμογή έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να κάνει την PayPal ακόμα πιο εύχρηστη για τους Έλληνες αγοραστές και πωλητές. Ωστόσο, για εκείνους που επιθυμούν να συνεχίσουν να κάνουν χρήση της PayPal στην αγγλική γλώσσα, υφίσταται η δυνατότητα της εν λόγω επιλογής.
«Στόχος μας είναι να κάνουμε ακόμα πιο εύχρηστες τις υπηρεσίες της PayPal. Παρακολουθούμε με τη δέουσα προσοχή τα σχόλια και τις παρατηρήσεις των πελατών μας και αντιλαμβανόμαστε πως, ανεξάρτητα από το γεγονός με πόση άνεση χειρίζονται οι χρήστες μας την αγγλική γλώσσα, η δυνατότητα πρόσβασης στο περιεχόμενό μας στην μητρική τους γλώσσα γίνεται δίχως άλλο μια ευκολότερη και γρηγορότερη διαδικασία. Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της μετάβασης στην τοπική γλώσσα στην Ελλάδα – με τις βασικές υπηρεσίες της PayPal να είναι τώρα διαθέσιμες στα ελληνικά» – δηλώνει ο Marcin Glogowski, General Manager της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. «Επίσης, ελπίζουμε πως αυτό το βήμα θα βοηθήσει όσους δεν είχαν μέχρι πρότινος την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τις υπηρεσίες της PayPal, να ξεκινήσουν τη χρήση τους στην τοπική γλώσσα και με τον τρόπο αυτόν να είναι σε θέση να αγοράζουν και να πωλούν αγαθά και υπηρεσίες, όπως επίσης και να στέλνουν χρήματα σε φίλους και συγγενείς με μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια».
Σύμφωνα με την PayPal, οι χρήστες στην Ελλάδα θα διαθέτουν άμεση πρόσβαση στην τοπική ιστοσελίδα, και εν ευθέτω χρόνω και στην mobile εφαρμογή της PayPal, στην ελληνική γλώσσα. Η ενέργεια αυτή συμπεριλαμβάνει προσαρμογή στην τοπική γλώσσα των κάτωθι λειτουργιών και χαρακτηριστικών: δημιουργία λογαριασμού, διαχείριση πληρωμών και προσωπικού προφίλ, πληροφορίες σχετικά με το πως οι αγορές εκείνες που πληρούν τις προϋποθέσεις, δύνανται να παραμένουν καλυμμένες μέσω της Προστασίας Αγοραστή σε περίπτωση προβλήματος, καθώς και πώς να διεκδικήσουν την κάλυψη εξόδων επιστροφής παραγγελίας για όσες αγορές το δικαιούνται, απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα, θέματα επικοινωνίας και marketing, καθώς και newsletters, τα οποία ανακοινώνουν νέες συνεργασίες και προσφορές σε εγχώρια και διεθνή ηλεκτρονικά καταστήματα. Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Support) εξακολουθεί να διατίθεται αποκλειστικά στα αγγλικά, εντούτοις τα άρθρα του Προσωπικού Κέντρου Βοήθειας (self-help center) της PayPal είναι πλέον προσβάσιμα στην ελληνική γλώσσα για τους εγγεγραμμένους χρήστες.