Με ανάπτυξη τόσο του τζίρου όσο και του EBIT, η JYSK Ελλάδας σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων για το οικονομικό έτος 2019/2020 παρά τις δυσκολίες που προκάλεσε η επιδημία.
Παρά το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος του 2020 ήταν ιδιαίτερα δύσκολο για το λιανεμπόριο, πολλοί πελάτες στην Ελλάδα επέλεξαν να κάνουν τις αγορές τους στη Σκανδιναβική αλυσίδα καταστημάτων JYSK για την ανανέωση του σπιτιού και του κήπου τους.
Ως συνέπεια των περιοριστικών μέτρων που έλαβε η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού όλα τα καταστήματα της JYSK παρέμειναν κλειστά για περίπου δύο μήνες την άνοιξη. Αυτή η συνθήκη αποτέλεσε μια δοκιμασία τόσο για τα οικονομικά μεγέθη όσο και για την διακίνηση των προϊόντων, καθώς η JYSK κατέγραψε μια τεράστια αύξηση στις online παραγγελίες κατά την περίοδο που τα καταστήματα ήταν κλειστά. Παρ΄ όλα αυτά, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού οι πελάτες επέστρεψαν στα καταστήματα JYSK, εκμεταλλευόμενοι τη χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων σε όλη την Ευρώπη.
Ως αποτέλεσμα, η JYSK Ελλάδας κατέγραψε τα καλύτερα αποτελέσματα από την έναρξη λειτουργίας της με τζίρο 39 εκατ. EUR. και EBIT 0.107 εκατ. EUR. Αυτό αποτελεί αύξηση 21% και 109% αντίστοιχα, συγκριτικά με τα αποτελέσματα του προηγούμενου οικονομικού έτους.
Ο Sandor Szimeiszter, Country Manager JYSK Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας δήλωσε σχετικά με τα αποτελέσματα: «Είναι η πρώτη χρονιά που η JYSK Ελλάδας κατέγραψε θετικό αποτέλεσμα ΕΒΙΤ, έστω και μικρό, αλλά μπορούμε να πούμε ξεκάθαρα πως είμαστε σε πορεία για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, παρά την δύσκολη για την αγορά τωρινή κατάσταση».
Ειδικά για κατηγορίες όπως αυτές των επίπλων, των στρωμάτων και των παπλωμάτων και μαξιλαριών η αύξηση των πωλήσεων ήταν ιδιαίτερα μεγάλη σε σχέση με την περσινή χρονιά.
«Είμαστε πολύ περήφανοι που καταφέραμε να εδραιωθούμε στην Ελληνική αγορά και η σταθερή ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων μας αλλά και ο συνεχώς αυξανόμενος αριθμός πελατών που μας επιλέγουν για τις αγορές τους μας κάνει ιδιαίτερα αισιόδοξους για το μέλλον» ανέφερε ο κύριος Szimeiszter.
Τα θετικά αποτελέσματα της JYSK Ελλάδας είναι μέρος της γενικότερης επιτυχημένης πορείας της JYSK παγκοσμίως καθώς η δανέζικη εταιρεία που διαθέτει περίπου 3.000 καταστήματα σε 51 χώρες ανακοίνωσε τα αποτελέσματά της με συνολικές πωλήσεις ρεκόρ 4.1 δισ. EUR και κέρδη προ φόρων 489 εκατ. EUR.
Το πρώτο κατάστημα JYSK στην Ελλάδα άνοιξε τον Σεπτέμβριο του 2015 στην Αθήνα και η JYSK διαθέτει τώρα 39 καταστήματα και απασχολεί 345 υπαλλήλους στη χώρα, ενώ δύο νέα καταστήματα JYSK αναμένεται να κάνουν εγκαίνια μέχρι το τέλος του 2020.
Η απόβαση των Δανών
Η JYSK άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο του 2015 και ακολούθησαν πολλά ακόμα καταστήματα σε όλη τη χώρα. Η είσοδος της JYSK στην ελληνική αγορά αλλά και η επέκτασή της είναι το αποτέλεσμα της εμπιστοσύνης που έδειξε ο ιδρυτής της, Lars Larsen, στην Ελλάδα και στις προοπτικές ανάπτυξης της χώρας μας. Η διοίκηση της εταιρείας υλοποιεί τη δέσμευση του κυρίου Larsen για 40 καταστήματα JYSK στην Ελλάδα στα πέντε πρώτα χρόνια λειτουργίας της, όπως ο ίδιος είχε ανακοινώσει στον τύπο με την ευκαιρία των εγκαινίων του πρώτου καταστήματος στην Αθήνα.
Με βάση τα παραπάνω η εταιρεία βρίσκεται διαρκώς σε αναζήτηση των κατάλληλων σημείων για να φιλοξενήσουν ένα κατάστημα JYSK.
Διαβάστε: JYSK: Διευρύνει το δίκτυό της στην ελληνική αγορά η εταιρεία