Λύσεις που θα διατηρήσουν ζωντανή την «καρδιά» του τουρισμού κάθε Νοέμβριο στη Θεσσαλονίκη την έκθεση Philoxenia, αναζητά η ΔΕΘ-HELEXPO.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Κυριάκο Ποζρικίδη, που μίλησε στο Αθηναικό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι διοργανωτές εξετάζουν το ενδεχόμενο να γίνει κάτι αντίστοιχο με τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, δηλαδή «ένα συνεδριακό γεγονός υβριδικού χαρακτήρα που θα μελετήσει και θα αναδείξει όλα τα θέματα που αφορούν στον κλάδο του τουρισμού, με έμφαση τα νέα δεδομένα που σχηματίστηκαν λόγω της πανδημίας».
«Σ’ αυτό το εγχείρημα σκεφτόμαστε να εντάξουμε, επίσης, θέματα κρίσιμα για τον τουρισμό που όμως δεν αφορούν αμιγώς το τουριστικό προϊόν αλλά και άλλες παραμέτρους που το επηρεάζουν, από τον κλάδο των μεταφορών, της δημόσιας υγείας, τη χωροταξία κ.ά.», τόνισε ο κ. Ποζρικίδης.
Όπως ανέφερε, η τουριστική έκθεση Philoxenia είναι από τα πιο σημαντικά γεγονότα στον χώρο και δη στη Βόρεια Ελλάδα. «Θέλουμε να γίνει, διότι εκτός από τη χρησιμότητά της, δημιουργεί κι ένα κλίμα αισιοδοξίας, απαραίτητο για τον τόσο “χτυπημένο” κόσμο του τουρισμού, που χρειάζεται να καταβάλει υπέρμετρη προσπάθεια για την επανεκκίνηση».
Υπενθυμίζεται ότι το 2019 στο εκθεσιακό δίδυμο Philoxenia – Hotelia οι εκθέτες ξεπέρασαν τους 540 και υπήρξαν συμμετοχές από 21 χώρες και εκπροσώπηση από όλη την εγχώρια τουριστική βιομηχανία. Περιφέρειες και Δήμοι έδωσαν δυναμικό «παρών», συμμετείχαν περίπου 142 hosted buyers και σημειώθηκαν περίπου 4.300 προγραμματισμένες συναντήσεις και δεκάδες παράλληλες εκδηλώσεις.