Η Alphabet Inc, μητρική εταιρία της Google κατέγραψε μείωση των πωλήσεών της, για πρώτη φορά στα 16 χρόνια από την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο, αλλά η πτώση του 2%, ήταν μικρότερη των εκτιμήσεων, καθώς η πιο διάσημη μηχανή αναζήτησης στο διαδίκτυο κράτησε ζωηρό το ενδιαφέρον των διαφημιστών στη διάρκεια εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19.
Η τιμή των μετοχών της Alphabet παρέμεινε περίπου σταθερή στα 1.538,37 δολάρια, μετά τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων της για το δεύτερο τρίμηνο του 2020 και αυξημένη από το υψηλό τιμής των μετοχών της, στα 1.525 δολάρια, πριν από την εκδήλωση της πανδημίας.
Με τα σχεδόν περισσότερα εργαλεία πρόσβασης χωρίς οικονομικό κόστος, τις υπηρεσίες παρακολούθησης βίντεο, αλλά και τηλεδιασκέψεων, η Google έγινε ένα μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών στη διάρκεια της πανδημίας, καθώς οι εντολές απαγόρευσης της κυκλοφορίας οδήγησαν τους ανθρώπους να στραφούν στο διαδίκτυο, τόσο για την εργασία τους όσο και για τη διασκέδασή τους.
Τα συνολικά έσοδα της Alphabet στο δεύτερο τρίμηνο καταγράφηκαν στα 38,3 δισεκατομμύρια δολάρια, μειωμένα κατά 2% σε σύγκριση με το οικονομικό αποτέλεσμα του αντίστοιχου τριμήνου του 2019.
Οι αναλυτές ανέμεναν κατά μέσο όρο μία μείωση 4% στα 37,367 δισεκατομμύρια δολάρια (Refinitiv).