Στο πλαίσιο του 7th Digital Banking Forum, φιλοξενήθηκε ο κ. Αγαμέμνων Παπαστεργίου, Διευθυντής Διεύθυνσης Ψηφιακής Τραπεζικής Alpha Bank, περιγράφοντας τον τρόπο που επηρέασε την καθημερινότητα, συνήθειες η πανδημία, αλλά και τα γοργά αντανακλαστικά της τράπεζας στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων.
Όπως τόνισε ο κ. Παπαστεργίου οι ψηφιακές υπηρεσίες αξιοποιήθηκαν στο έπακρο, εν μέσω καραντίνας.
“Εμείς, ως Alpha Bank, κληθήκαμε μέσα σε μία μέρα να δουλέψουμε με έναν διαφορετικό τρόπο, ενώ τα καταστήματα παρέμεναν κλειστά, με περιορισμούς. Τα ψηφιακά μέσα ήταν καταλυτικά και φάνηκε ότι οι επενδύσεις μας, ειδικά των τελευταίων ετών, απέδωσαν στο έπακρο”, τόνισε στο 7th Digital Banking Forum της Ethos Events.
Οι συναλλαγές σε καταστήματα, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έπεσαν στο 7%, ενώ οι ηλεκτρονικές από το 40% ανέβηκαν στο 60%.
Μόνο στο τελευταίο δίμηνο η Alpha Bank κατέγραψε 100.000 νέους ενεργούς χρήστες διπλάσιους από το προηγούμενο δίμηνο.
Η τράπεζα, πάντα πρωτοπόρα, έθεσε στη διάθεση του κοινού τη δυνατότητα εγγραφής μέσω του e-banking, χωρίς επίσκεψη σε Κατάστημα! Αυτή η ενέργεια απέδωσε, καθώς από τις συνολικές εγγραφές προ κορωνοϊού το 1/3 έγινε αυτόνομα, ενώ μετά τον κορωνοϊό, το ποσοστό ανέβηκε στο 85%.