Το 95% των Chief Innovation Officerσε μεγάλες επιχειρήσεις παγκοσμίως αναγνωρίζουν ότι τα έργα τους συχνά αποτυγχάνουν προτού κυκλοφορήσουν.

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Kaspersky, πολλές από αυτές τις καινοτομίες κολλάνε στο στάδιο ανάπτυξης (36%) ενώ η έλλειψη συνεργασίας με τα τμήματα ασφάλειας IT αυξάνει επίσης την πιθανότητα ένα έργο να μην κυκλοφορήσει ποτέ.

Τα νέα προϊόντα που αναπτύσσονται από τις επιχειρήσεις συχνά δεν πετυχαίνουν. Η κονσόλα παιχνιδιών Virtual Boy της Nintendo που είχε σχεδιαστεί για να ενσωματώνει VR και το Nike FuelBand fitness tracker είναι και τα δύο παραδείγματα υψηλού προφίλ. Όπως έδειξε η εμπειρία της GE, ο μετασχηματισμός των εσωτερικών διαδικασιών δεν αποδίδει πάντα τα επιθυμητά αποτελέσματα. 

Ωστόσο, η αποτυχία έργων που έχουν ήδη παρουσιαστεί δημόσια είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky, στην οποία συμμετείχαν 304 ανώτεροι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων με εμπλοκή στο Τμήμα Καινοτομίας, το στάδιο ανάπτυξης θεωρείται ότι είναι το πιο δύσκολο σε ολόκληρο τον «κύκλο ζωής της καινοτομίας». Αυτό επιβεβαιώνεται από το ένα τρίτο (36%) των ερωτηθέντων με βάση την εμπειρία τους. 

Για τις περισσότερες επιχειρήσεις, ο κύριος λόγος για μία τέτοια αποτυχία είναι η έλλειψη σαφούς σχεδίου και δομής, με έναν στους πέντε (19%) ερωτηθέντες να συμφωνεί με αυτό. Σημαίνει ότι η ικανότητα εκτέλεσης είναι εξίσου σημαντική με την εμφάνιση μιας λαμπρής ιδέας προκειμένου να μετατραπεί μια πολύτιμη πληροφορία/ιδέα σε μια κερδοφόρα και εφικτή λύση. Μόλις καταρτιστεί ο χάρτης πορείας, αξίζει επίσης να τον ελέγχετε τακτικά για να συμβαδίζετε με τη δραστηριότητα των ανταγωνιστών, τις τάσεις της αγοράς και τις διακυμάνσεις της βιομηχανίας.

Η ψηφιακή ασφάλεια δεν περιλαμβάνεται στους κορυφαίους λόγους για τους οποίους αποτυγχάνουν τα έργα. Ωστόσο, υπάρχει μια κοινή πεποίθηση (το 74% συμφωνεί) ότι, εάν δεν συμπεριληφθεί ένας Chief Information Security Officer (CISO) σε αρχικό στάδιο της διαδικασίας, οι επιχειρήσεις αυξάνουν την πιθανότητα η καινοτομία τους να μην είναι επιτυχής. Αυτό θα μπορούσε να οφείλεται στην αδυναμία προσαρμογής των έργων σε αυστηρούς κανόνες ψηφιακής ασφάλειας, με περισσότερους από τους μισούς (54%) να πιστεύουν ότι η πολιτική ασφάλειας πληροφορικής στην εταιρεία τους καταπνίγει την καινοτομία.

Εδώ μπορείτε να βρείτε την πλήρη έκθεση.

 

Σχετικά με την έρευνα 

 Το καλοκαίρι του 2020, η Kaspersky ανέθεσε στη Savanta, μια ανεξάρτητη εταιρεία έρευνας αγοράς, να διερευνήσει έναν αριθμό τομέων που σχετίζονται με την εταιρική καινοτομία. Η καινοτομία είναι η διαδικασία παρουσίασης νέων ιδεών, τεχνολογιών, μεθοδολογιών, υπηρεσιών ή προϊόντων που στοχεύουν να φέρουν θετική αλλαγή εντός των επιχειρήσεων.

 304 ανώτεροι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων με συμμετοχή στην καινοτομία, εργάζονται σε: Ευρώπη, Ασία-Ειρηνικό, Λατινική Αμερική, Βόρεια Αμερική και Κοινοπολιτεία Ανεξάρτητων Κρατών κι ερωτήθηκαν διαδικτυακά τον Ιούλιο του 2020. Αυτοί εργάστηκαν σε μια σειρά βιομηχανιών και σε μεγαλύτερους οργανισμούς (500+ εργαζόμενοι). Μετά τις έρευνες, πραγματοποιήθηκαν 15 σε βάθος ποιοτικές συνεντεύξεις με ανώτερους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων που ασχολούνται με την καινοτομία, και εργάζονται σε μεγαλύτερους οργανισμούς σε μια σειρά βιομηχανιών και ειδικοτήτων. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ