Το νέο website της Interamerican είναι «στον αέρα» από τον Ιούλιο 2018. Απευθύνεται σε υφισταμένους και υποψηφίους πελάτες -ιδιώτες και επιχειρήσεις- που αναζητούν ασφαλιστικές λύσεις και υπηρεσίες οι οποίες διευρύνουν τα όρια της ασφάλισης.
Οι στρατηγικοί στόχοι του νέου website είναι:
- να ενισχύσει την εικόνα του brand INTERAMERICAN,
- να προσφέρει μία μοναδική εμπειρία επικοινωνίας και εξυπηρέτησης στους πελάτες της εταιρείας,
- να προβάλει δυναμικά τους συνεργάτες της ασφαλιστικούς συμβούλους και τα κατά τόπους γραφεία πωλήσεων,
- να παράγει ποιοτικά sales leads, οδηγώντας τους επισκέπτες μέσω εύχρηστων landing pages στη συμπλήρωση φόρμας εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Έτσι, οι απλοί επισκέπτες μετατρέπονται σε ποιοτικά hot leads για ραντεβού με ασφαλιστικό σύμβουλο της INTERAMERICAN.
Τα ποσοτικά αποτελέσματα
Μέσα σε 3 μήνες τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά. Ειδικότερα σημειώθηκε
- 200% αύξηση σε οργανικά qualified sales leads (μηδενικού κόστους) και 50% επίτευξη του στόχου για τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του website,
- 20% μετατροπή των sales leads σε πώληση,
- περισσότερες από 290.000 συνολικές προβολές των σελίδων,
- 5,79% αύξηση του χρόνου παραμονής pages/session,
- 13,29% αύξηση του session duration,
- 4,09% μείωση του bounce rate,
- 35%-40% bounce rate στα προϊόντα ασφάλισης Υγείας, που αποτελούν στρατηγικό πυλώνα για την INTERAMERICAN.