Η περίοδος που διανύουμε είναι άκρως ενδιαφέρουσα ως προς τις αλλαγές που καταγράφονται στις συνήθειες των καταναλωτών.
Όπως έχει γράψει το banks.com.gr οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ σημείωσαν κατακόρυφη άνοδο, με τους καταναλωτές να επικεντρώνονται σε αγορές που αφορούν την προσωπική υγιεινή τους αλλά και σε τρόφιμα «ευέλικτα» και μακράς διαρκείας.
Σε έρευνα της Nielsen αποτυπώνονται συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων που κατέγραψαν τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης πωλήσεων τους σε αξία την περίοδο από τις 4 έως τις 10 Μαρτίου. Είναι ενδεικτικό πως σε ό,τι αφορά τα είδη προσωπικής υγιεινής τα ποσοστά κυμαίνονται από 204-721%.